RIS Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marcel Dekkers

Gebruiker
Lid geworden
9 feb 2005
windows vista toevoegen aan een ris server windows server 2003 enterprise edition
ik heb een ris server draaien en daar staat windows xp, 2000 en me op werkt perfect client opstarten met pxe en installeren maar maar ik krijg vista niet toegevoegd aan de ris omdat hij geen i386 directory heeft en windows server 2003 herkent de windows niet !!

is hier al een oplossing voor ??

kan ik dan ook gewoon via PXE de client opstarten ?? en kan ik er dan ook nog windows xp en 2000 mee installeren ??

http://technet2.microsoft.com/Windo...e3d8-46c1-bc09-a14349dc67db1033.mspx?mfr=true

Ik heb het idee dat er nog maar weinig bedrijven op kort termijn dermate zullen overstappen op vista dat ze AIK moeten gebruiken om vista te verdelen. Gezien de kosten van Vista en de kosten voor de overstap om al het personeel eerst met werken met Vista vertrouwt te maken.
Daarom denk ik dat er momenteel niet veel IT'rs zullen zijn met ruime AIK ervaring en dat al je vragen daarover eerder beantwoord worden in de bovenstaande link van M$ technet dan hier.. :confused:

:)

De link die geplaatst hebt werkt niet. Heb je uiteindelijk gebruik gemaak van RIS of van WDS (windows deployment service)?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan