[Rise Of Legends] Na uninstall wil niet meer installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

niekfct

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jul 2006
Hoi,

ik heb lang geleden eens Rise of Legends gedeinstalleerd, maar wilde het nu weer installeren. Als ik de cd in de pc doe, komt het autorun-scherm, en staan er 4 keuzes:

Install
Uninstall (kun je niet op klikken)
Website
Exit

Als ik op Install druk, zegt hij dat hij RoL wil uninstallen, en of ik saved games wil verwijderen (terwijl ik dacht dat dit al gebeurd was). Als ik op ok klik om te deinstalleren, duurt het nog geen 1 seconde en hij is klaar. Als ik RoL weer wil installeren geeft hij weer hetzelfde probleem.

Nou weet ik niet zeker hoe ik RoL heb gedeinstalleerd, en of dat goed gegaan is, maar hij staat nog onder configuratiescherm -> software. Als ik daar op wijzigen/verwijderen klik, zie ik een fractie van een seconde een venstertje en gebeurt er verder niks... Verder kan ik ook geen mappen vinden waar het spel geinstalleerd zou zijn

weet iemand wat ik hier moet doen??

wat moet ik hoe verwijderen, want ik kan namelijk geen mappen oid vinden

denk toch dat er ergens nog gesavede mappen staan

probeer dus in veilige modus dan bij config scherm en software of ie daar nog weg wil

ook in veilige modus geeft hij een fractie van een seconde een venstertje weer

ik heb dit gedaan met EasyCleaner.. maar nog steeds hetzelfde probleem.. :(

kan iemand mij hiermee helpen? ik wil dit spel graag spelen op een lan-partytje die overmorgen begint ;)

uiteindelijk heb ik mijn pc geformatteerd (moest toch maar eens gebeuren... wat een bende :eek: ) en nu doet ie wel =D

bedankt iedereen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan