Roccat Kave 5.1 + Supreme FXII?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Satangel

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2006
Ik heb dus een ASUS P5E moederbord, en daar zit een onboard Supreme FXII op. Ik zou nu willen weten of die kaart goed genoeg is om een Roccat Kave 5.1 te benutten.

[smallIMG]http://image.free.in.th/z/ig/qn364.jpg[/smallIMG]

Zou ik met mijn huidige geluidskaart de Kave 5.1 ten volle kunnen benutten, met alle connectors en surround sound?

Laatst bewerkt door een moderator:
Er zit een USB aansluiting op, en volgensmij is dat om de headset buiten de geluidskaart om te laten werken. Dus in dat opzicht zou het denk ik weinig uitmaken. Voor de rest is de Supreme FXII een prima kaartje, veel beter als onboard.

De USB aansluiting is voor de stroom te voorzien voor de headset (het bakje dat er bij ligt te besturen)
Het bakje dat daar ligt is gewoon voor de bass en de hoge tonen (en nog wat meer) te veranderen, het is geen geluidskaart.

Supreme FXII is dus een goede kaart? Hij zit onboard op mijn moederbord, het is geen externe kaart :)

Het is wel degelijk een PCI-E x1 kaart, alleen zit er verder gewoon geen kaart op. Is een prima ding.

Super, kan niet wachten tot ik eindelijk eens 5.1 geluid heb om te gamen :) :thumb:

Een ander vraagje.
Hoe weet ik zeker dat de desktop tip and control werkt? Wanneer ik een van de sliders verander, bvb de Sub hoger, hoor ik geen verschil. Ik moest geen drivers installeren, dus daar ligt het niet aan denk ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan