Rocketdock

Status
Niet open voor verdere reacties.

jansen010

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2008
Hallo,

Sinds enkele dagen heb ik mijn icons in Rocketdock gedaan en dat bevalt prima, maar sinds vandaag heb ik het volgende.

Rocketdock stond gewoon als vast item (het verdween dus niet automatisch na zoveel seconden) op het bureaublad en als ik dan een icoontje aanklikte dan opende dat programma, no worries.

Maar sinds vanochtend bleef Rocketdock zichtbaar in het al geopende programma. Ik heb dit opgelost om een automatische verbergtijd in te stellen en nu verdwijnt of komt Rocketdock gewoon in beeld als ik het wil, ook geen probleem

Maar ik wil graag dat Rocketdock gewoon 'vast' op het bureaublad blijft staan, maar dat het niet zichtbaar blijft als ik een programma of applicatie open.

Ik moet volledigheidshalve erbij zeggen dat ik gisteren ook nog even Thoosje Sidebar erop heb gedaan om te kijken of het iets was voor mij.

Ik draai op XP.

Groeten en alvast bedankt:thumb:

positionering altijd onder kiezen! en automatich verbergen uitzetten.

Laatst bewerkt:
positionering altijd onder kiezen! en automatich verbergen uitzetten.

Bedankt voor je reactie!

Ik heb dit even gedaan maar Rocketdock blijft zichtbaar met de door jouw genoemde instellingen, zoals nu ik ook dit bericht typ. Misschien is er een andere oplossing.

zelf gebruik ik rocket dock al sinds et begin en der is een optie dat die niet altijd on top zit dus als der iets over heen gaat dat die der onder blijft

hier stel je da in

rechtermuisknop op rocket dock --> dock settings --> tap position --> layering moet je op normal zetten

en als dat niet het resultaat geeft dat je wilt zet je hem op layering

en als dat niet geeft wat je wilt is der altijd nog de online help van rocket dock
http://rocketdock.com/Help/English/
ik zou zeggen kijk daar dan in

hopelijk heeft dit je vraag beantwoord

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan