Rode afsluitkruisje in Firefox/IE verbergen of verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

dilama32

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2005
Ik merk dat ik gedurende de dag mijn webbrowser regelmatig continu afsluit om de “bladeraar” een paar minuten later doodleuk weer op te starten. Met discipline en “opletten, foei niet meer doen!” lijkt het niet te lukken, ik sluit de browser steeds ongemerkt af.

Weer iemand een manier om…

• De actie van het rode kruisje in Internet Explorer en Firefox te veranderen naar minimaliseren (naar taakbalk of systemtray)?
OF
  • Het rode kruisje weg te halen zodat deze niet meer zichtbaar is in Internet Explorer en Firefox?

Alvast bedankt voor het meedenken!

Het probleem is dat ik regelmatig IE / Firefox afsluit en liever heb dat het programma minimaliseert (zoals iTunes/Azureus/etc) naar de systemtray. Dit maakt het "herstarten" (of beter: hervatten) van de applicatie sneller.

Het probleem is dat ik regelmatig IE / Firefox afsluit en liever heb dat het programma minimaliseert (zoals iTunes/Azureus/etc) naar de systemtray. Dit maakt het "herstarten" (of beter: hervatten) van de applicatie sneller.

Volgens mij is dat niet mogelijk.

Wanneer je FF of IE hebt geopend klik je op de taakbalk een van beide links aan en je hebt je Bureaublad.

Wanneer je terug wilt naar FF of IE, weer even klikken en voilà .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan