Rode balk in beeld, computer herstart...

Status
Niet open voor verdere reacties.

tijmen_4real

Gebruiker
Lid geworden
20 apr 2005
Hoi!

De desktop computer van mijn vriendin vertoond problemen. In Windows XP (SP2) komt na enkele minuten een kleine rode balk in beeld, waarna de computer vastloopt en herstart.

Deze computer geeft al enige weken problemen met een driver voor "audioapparaat op bus voor High Definition Audio", maar het lijkt mij onwaarschijnlijk dat dit bovenstaande fout veroorzaakt.

Soms slaat de computer dan weer vast in een blauw scherm:
STOP 0x000000BE
0x80623FF0
0x00623161
0xBA4FBCD0
0x0000000B
Zoeken via Google op andere websites naar oplossingen heeft tot nu toe nog niet mogen baten.

Ook heb ik voor de zekerheid gescand met McAfee (de normale virusscan), Spybot S&D, Malware Antimalware Bytes en Trojan Remover. Geen van deze programma's gaf abnormale vondsten weer.

Ik kan overigens wel in de Veilige Modus zonder problemen werken. Ben hier nu bezig om een backup te maken van belangrijke bestanden, voor het geval dat ie helemaal niets meer gaat doen.

Wellicht kan iemand op dit forum mij verder helpen?
Alvast bedankt.
Groeten,

Tijmen

EDIT: Ik kom er net achter dat ik, ook niet vanuit de veilige modus, de schijfcontrole noch defragmentatie kan starten. Ook een systeemherstel komt niet verder dan het beeld waarin ik een datum kan kiezen....

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan