rode balk

Status
Niet open voor verdere reacties.

007jamesbond

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2007
ik heb een nieuwe computer met daarop windowsvista. nu ben ik niet zo erg bekend met vista, maar als ik ik de verkenner op computer klik zei ik natuurlijk alle schijven. bij mijn cdrw laat ie een rode balk zien, voorheen was deze blauw. wat betekend deze rode balk?

Bijlagen

• Image3.jpg
    Image3.jpg
    84 KB · Weergaven: 97
Lijkt mij dat er geen beschikbare ruimte meer op die schijf is.

Wordt idd rood als je (bijna) geen opslagruimte meer over hebt op een partitie.

Tijs.

het is een dvd.
deze dvd geeft ook aan dat hij 2,49 mb over heeft, maar als ik de dvd opstart krijg ik de melding: windows-hostproces [rundll32] werkt niet meer. ik denk dat het een standaart foutmelding is voor dit soort situaties. op de dvd staan gewone diaserie.

wel ja, je dvd is dan ook bijna helemaal volgebrand met foto's veronderstel ik dan.
Het is normaal dat er dan een rode balk weergegeven word.

Moest je nu de dvd formateren(toch als het een dvd-rw is) dan zal het balkje wel weer groen zijn ;)

Die rundll32-error is een andere zaak.
Heb je toevallig Nero?
Ik dacht dat het ook op te lossen was door middel van de goede videodrivers te installeren als ik me niet vergis

nee ik heb geen nero. dit is de eerste dvd die ik met het ingebouwde brandprogramma vista gebrand heb, ja ik dacht dat ik mijn dvd eerst moest formateren en dan moest kopieren.

installeer dan eens even de laatst nieuwe video driver voor jouw grafische kaart :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan