• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

rode bolletjes terug op beginpositie zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

bjornesto

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2012
Beste

ik heb een bestand waarin allerlei bolletjes staan.

Er is al een knop om deze te resetten maar dat is een algemene.

Bedoeling is om die bolletjes op een plan te kunnen zetten. Als er dan iets veranderd moet worden zou deze terug naar zijn beginpositie moeten komen (zie tweede pagina)

Hierdoor heb ik naast iedere rij ook een opdrachtknop gezet. Zodoende dat men individueel dit zou kunnen aanpassen.

Is het niet mogelijk als je op de knop ernaast van de rij klikt deze automatisch zowel de tekst als het rood bolletje terug op de beginpositie zet? Hiermee bedoel ik dat als bolletje 1 niet meer nodig is je gewoon op reset 1 klikt en dat het bolletje automatisch terugkomt naar de beginpositie en de tekst verdwijnt.

Tevens zou er ook de datum in moeten komen telkens men iets bij onderwerp verschijnt maar deze datum zou niet mogen veranderen tenzij je natuurlijk iets veranderd in die rij zelf

Bekijk bijlage 1) plan call management.xls

Waarom reset je niet alles op het moment dat iemand de beschrijving aanpast?

Je kunt dan datum en eventueel resetten van het bolletje doen aan de hand van de verandering.

Heb nog een tweede versie waarin de buttons zijn vervangen door button uit de Werkset Besturingselementen
Die kan je gemakkelijker uitlezen en op nietprinten zetten.

Zie maar of je deze werkwijze kunt appreciëren.

Bijlagen

beste

dit is wat ik wou

echter al je in de B kolom iets zet dan komt de datum er niet automaisch op en die zou tevens ook vast moeten staan tot wanneer je de reset button indrukt

Zo dan?
Ik heb die samengevoegde cellen weggedaan, brengen enkel miserie.

Ik hoop dat het voldoet.

Bijlagen

beste cobbe

dit is inderdaad hetgene wat ik wou hebben

Hartelijk bedankt :-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan