Rode Error, laptop crash

• Onderwerp starter Onderwerp starter yc61
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

yc61

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2011
Goedemiddag iedereen,

Ik heb een Asus laptop met het type model n71jv. De laptop had wat problemen met de accu en was daardoor terug gestuurd. Ik heb hem vandaag terug gekregen. Maar Asus was zo vriendelijk om ook meteen mijn moeder boord te vervangen.
Ik moest dus hierdoor mijn Windows 7 Home Premium opnieuw aan het installeren. Ik was gewoon rustig bezig, toen die opeens aangaf dat mijn Windows niet legitiem was. Dus ik dacht zal wel een foutje zijn, maar hij deed het nog steeds niet. Hij gaf aan dat er geen updates en verdere installaties konden worden uitgevoerd, want de Windows was niet legitiem.

Aangezien ik mijn CD na lang spit werk niet meer kon vinden, dacht ik even simpelweg een crack op internet te kunnen zoeken (dit had ik achteraf beter niet kunnen doen!). Ik dacht namelijk, mijn Windows was gewoon legitiem. Als ik hem nu terug geleverd krijg na nota bene een reparatie en hij is niet meer legitiem, ga ik geen nieuwe Windows aanschaffen.

Ik heb dus het volgende crack programma gedownload en opgestart:

*KNIP*

Ik volgde de stappen op en hierna startte hij opnieuw op.
Hij startte op gaf een wit scherm met rode koeien letters ERROR. Nu doet hij niks meer.
Bovenin staat nog: 'C://System Recovery could not be found'

Kan iemand mij verder helpen, want ik kan nu helemaal niks.

Groeten,

YC

Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom op Helpmij.nl.:)

Ik heb de link maar even verwijderd, deze is tegen onze voorwaarden. Iets wat je had kunnen weten, gezien je akkoord bent gegaan met onze voorwaarden.;)

Welkom op Helpmij.nl.:)

Ik heb de link maar even verwijderd, deze is tegen onze voorwaarden. Iets wat je had kunnen weten, gezien je akkoord bent gegaan met onze voorwaarden.;)

Dankjewel.
Ik heb de hoofd voorwaarden die in de mail stonden ook gelezen. Hier stond echter in naar commerciële sites, dus ik dacht als doel om reclame te maken.
Ik had echter de link daar geplakt, omdat ik wou aangeven wat ik had gebruikt.

Mijn excuses,

Hoi,

Denk dat je toch gewoon de legale win 7 moet installeren en gaat hij bokken dan contact met Microsoft opnemen en probleem voorleggen.

Naar 1 ding ben ik benieuwd namelijk:Waarom heb je niet gewoon asus/windows gecontacteerd?

Naar 1 ding ben ik benieuwd namelijk:Waarom heb je niet gewoon asus/windows gecontacteerd?

Ja geen idee, beetje stommiteit. Ik snap ook niet hoe het kan dat van het ene naar het andere ogenblik mijn Windows van legale versie naar een illegale versie overspringt. Mijn CD is ook spoorloos. Ik heb geen idee hoe ik dit nu ga oplossen.

Er staat bovenin

Can not open file C:\RECOVERY.DAT.

Ik heb hiernaar gezegd op Google, maar dat geeft veel hits in het Engels met heel veel computertaal die net Chinees lijkt voor mij. Kan iemand mij verder helpen, zonder dat ik de CD hoef te gebruiken, want die heb ik helaas niet....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan