Rode gloed iPad 2 beelscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

lejonnn

Gebruiker
Lid geworden
24 jul 2013
Hallo,

Mijn iPad 2 geeft een rode gloed na een kleine val, kan dit vanzelf overgaan of word het echt een duur foutje? Ik lees op verschillende sites dat het over kan gaan? Dus heeft iemand er ervaring mee?

Groeten lejon

Heb jij het gejailbreakd? zoja, eraf gooien via herstel je ipad in itunes.

Dat ligt inderdaad aan het vallen, soms gaat het weg, soms niet. 1 ding is zeker het apparaat is kapot.
Bij dit soort problemen moet vaak het scherm vervangen worden en dat is inderdaad een dure grap!

Wat Ronin84 zegt gaat in dit geval niet op. De ipad software doet dit soort dingen niet. Zelfs niet als deze gejailbreakt is.

PS: Geef eens een paar "zachte" tikjes op de achterkant. Er wil dan nog wel eens iets goedschieten ;)
Van meerdere mensen hoor je inderdaad dat het "vanzelf weggaat" dit is echter vaak maar kort en na het opnieuw laten vallen is het (nog) verder kapot.

Hallo

Enkele mogelijkheden :

De connector van het t.f.t. paneel is iets verschoven , en maakt nu een slecht kontakt met het motherboard.

Backlight van het paneel is defekt , en dient te worden vervangen.

Omvormer voor de backlight op het motherboard is defekt , en dient te worden gecontroleerd.

De meest snelle/logische manier om dit alles uit te sluiten , is een nieuw wel werkend t.f.t. paneel aan te sluiten.

Ipad openen is niet iets wat iedereen zo maar kan ... je hebt er ook speciaal materiaal voor nodig...

Dit laten herstellen door apple zal pikant van prijs worden...

Probeer een lokaal iemand te vinden die hierin de nodige ervaring/materiaal bezit.

P.s.

De aansluiting/connector voor het t.f.t. paneel zit linksonder (mocht je willen proberen met lichte tikjes te geven)

Peter

Laatst bewerkt:
Hallo

Van de "topic starter" komt nog bitter weinig reaktie ... jammer ...

Persoonlijk beschouw ik deze vraag als opgelost , en meld mij hierbij af van deze vraag...

Grtz

peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan