rode kruises

Status
Niet open voor verdere reacties.

marctherooy

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2008
hallo
ik heb een website gemaakt met fronptage.
als ik hem open is alles goed.
maar als ik ergens anders open dan krijgt die bij de banner zon vierkant met een rood kruisje.
weet iemand hoe ik dit oplos ?

groeten Marc

Doe maar eens met rechts klikken op dat kruis en kijk bij "eigenschappen" goed waar de link naar verwijst. Waarschijnlijk heb je locale links gebruikt naar je eigen systeem in plaats van gerelateerd naar je website.

Door in frontpage de juiste link te plaatsen en opniueuw te publiceren (uploaden).

Verwijzen naar plaatjes die op jouw systeem staan, zal alleen maar werken zolang jij de website bekijkt.
Je zal je links moeten veranderen naar iets als www.naamvanjewebsite.nl/images/plaatje.jpg. (dit als voorbeeld)

Het zou helpen als je de link van je website geeft.

Je weet de link van je eigen website toch wel?
Kan je hier gewoon neer zetten zodat anderen even naar dat kruisje kijken en een oplossing geven.

ja klinkt misschien dom maar ik moet dit voor school inleveren vandaag voor 12 uur
ik heb het bestand al gezipt enzo aar kan iemand mij toevoegen op msn zodat die mij kan helpen ?

marctherooy@hotmail.com
het zou zo fijn zijn als ik werd geholpen

alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Tja, ik kan je zo niet verder helpen als ik geen mappenstructuur en zo weet van je website.
Het is vast erg simpel op te lossen.

ja klinkt misschien dom maar ik moet dit voor school inleveren vandaag voor 12 uur
ik heb het bestand al gezipt enzo aar kan iemand mij toevoegen op msn zodat die mij kan helpen ?
alvast bedankt

Misschien een gekke vraag, maar op welke school zit jij die op vrijdagavond geopend is ? Voor 12 uur gaat je trouwens ook niet meer lukken.

Nu een mogelijk antwoord op je vraag: Heb je de afbeeldingen ook meegenomen, zodat deze te benaderen zijn op de andere PC ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan