rode kruisjes op site

Status
Niet open voor verdere reacties.

T.J.Coenraads

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2001
Berichten
370
Hallo,

Ik heb een website maar deze is op één van mijn computers niet goed zichtbaar. Sommige webonderdelen worden niet goed of helemaal niet weergegeven. Vaak zie ik dan een rood kruisje. Toch staat afbeeldingen weergeven gewoon aan bij Internet opties. Op mijn andere pc werkt alles wel gewoon. Ik heb alles al gecontroleerd maar weet het even niet meer. Ook alles al geupdate maar niets werkt. Wie heeft nog een idee?

Teun
 
Meest waarschijnlijke oorzaak: de html code verwijst naar een afbeelding op de harde schijf van de computer waarop de site is gemaakt.
 
Ja en hoe pas ik dat makkelijk aan of waar kan ik zien dat het niet goed staat. Ik heb de site met dreamweaver gemaakt.
 
Hallo,
Je moet de plaatjes uploaden, dan zie je ze wel op de pc waar die site is gemaakt doet de site het goed he?
 
Het zou kunnen dat je je htmlcodes ook moet aanpassen aan de nieuwe locatie van de afbeeldingen.
Als je een website maakt is het mooi dat je gebruik kan maken van een editor, vergeet echter nooit de htmlcodes na te kijken:thumb:
 
Bedankt voor jullie reactie. Er was inderdaad een fout met de HTLM codes. Nu werkt het overal prima. Nogmaals bedankt.

Teun
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan