Rode kruisjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Berichten
2.021
Toen ik gisteren het program Webshots wilde upgraden zag ik een pagina vol met X staan met witte lege plaatjes. Heb de cntr. toets nog ingedrukt maar dat wil ook niet helpen. Wie weet wat er fout is.
 
PJnijm zei:
Toen ik gisteren het program Webshots wilde upgraden zag ik een pagina vol met X staan met witte lege plaatjes. Heb de cntr. toets nog ingedrukt maar dat wil ook niet helpen. Wie weet wat er fout is.
kan je wat meer info geven?
waarbij zag je rode kruisjes? in het programma? of op internetpaginas, en wat bedoelje met ik heb cntr. nog ingedrukt? en wat is webshots? het foto share programma?
Iets meer info graag:)
 
De zgn. rode xjes staan in afbeeldingen waar ik de update moet upgraden. De controle toets druk je in als de pagina geblokt wordt. Dit wil nog wel eens helpen.

Webshots is een fantastisch program wat ik al jaren gebruik voor je achtergrond met leuke mogelijkheden.
 
Is het probleem als je een mail van webshots krijgt met nieuwe foto,s ,dat je de foto's niet ziet en alleen kruisjes.
Gaat dat dan naat bove en klik weergave aan en dan "externe beelden weergeven"
 
Nee was geen mail maar inmiddels zie ik dat de rode kruisjes weer weg zijn. Kennelijk iets niet goed geweest met hun site.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan