rode kruisjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

jac gubbels

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2002
Heb deze vraag al vaker gesteld op Helpmij maar nog nooit heeft mij iemand kunnen helpen.

Ik heb namelijk last op verschillende websites van rode kruisjes dus waar de afbeelding moet staan staat een rood kruisje bij mijn zoon op de computer is dit natuurlijk niet het geval heb al verschillende keren om hulp gevraagd maar tot op heden heeft mij nog niemand van dit probleem af kunnen helpen Helpmij ??
Heb Internet exployer 7

Alvast Bedankt

wellicht kan dit aan java liggen
doe het volgende eens, even java installeren (van 6 naar 7) De de installatie, moet je computer herstarten

http://www.java.com/en/download/index.jsp

gaat het al wat beter?

Had al 7 dus daar ligt het niet aan
Het ligt ergens in de instellingen maar waar ? ,ben er al 6 tot 7 maanden mee bezig maar tot op heden heeft me nog niemand kunnen helpen ook helpmij niet.
groetjes

Heb je dit al eens bekeken met een andere browser zoals bv firefox of opera?

heb ik ook al geprobeerd maar helaas

Beste Helpmij mensen ik zie het al weer ik denk dat ook dit keer me niemand kan helpen
net zoals de vorige keren dat ik deze vraag gesteld heb, het lijkt me toch dat niemand van helpmij dit kan oplossen JAMMER

gr

Jac Gubbels

als het probleem inderdaad nog steeds niet opgelost is, dan zou ikzelf het volgende doen
even naar een computerwinkel gaan (niet naar mediamarkt of dixons ofzo) echt alleen waar ze computers verkopen.

Of ik zou naar de helpdesk van Microsoft bellen
Of ik zou naar de helpdesk van je internet provider bellen

wellicht heb je nog wat aan me tips

Ik heb totaal geen idee wat het zou kunnen zijn.
Heb je dat overigens altijd gehad?
Ik vraag me af of dit weg zou zijn als je de pc helemaal opnieuw installeerd.

Jac, als je weer zo'n kruisje ziet, klik eens met de rechtermuisknop erop en kies "eigenschappen" en vertel eens wat er aan informatie verschijnt.

Als ik op die link klik zie ik ook niks, geen afbeelding.
Heb eens verder op de site gekeken zie ik een fotoalbum daar zie ik wel een hoop foto's staan.
Zie je die wel?

Heb even een screenscot naar je gestuurd hiervan

Laatst bewerkt:
Daar verschijnt bij mij ook een kruisje, zover ik het zie bevindt het gif bestand zich simpelweg niet op de aangegeven plek.

Dat is hier ook het geval dat er geen plaatje staat.
Zie ook een kruisje staan.

Daar kun jij niks aan doen of je moet de beheerder van deze sites zijn, die kunnen dat in orde maken.
Je kan dus een mail sturen of ze dit weer werkende maken.

Wat ik niet begrijp is dat je in het begin schrijft dat deze kruisjes bij je zoon z'n pc niet aanwezig zijn. Heb je dit werkelijk getest met de laatste links die je gegeven hebt?

Het betreft hier gewoon structurele foutjes in de website die je bezoekt, en ligt niet aan jouw of mijn pc.

Wat ik niet begrijp is dat je in het begin schrijft dat deze kruisjes bij je zoon z'n pc niet aanwezig zijn. Heb je dit werkelijk getest met de laatste links die je gegeven hebt?

Het betreft hier gewoon structurele foutjes in de website die je bezoekt, en ligt niet aan jouw of mijn pc.

ja mijn zoon heeft deze kruisjes gewoon niet

groet

jac gubbels

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan