Opgelost Rode plus bij afbeeldingen.

Dit topic is als opgelost gemarkeerd

puppie

Supermoderator
Forumleiding
Supermoderator
Lid geworden
19 mrt 2003
Besturingssysteem
MacOS Sonema 14.6.1
Office versie
Mac heeft geen office
Hoi,
Windos 11 home op een laptop.
Vanaf een thosiba externe harddisk afbeeldingen gekopieerd naar de laptop. Naar de map afbeeldingen.
Kopieeren is gereed en nu staan er voor de mappen ronde rode bolletjes met een plus teken erin.
Foto's zijn te open te verplaatsen enz. maar het vervelende is dat nu voor elke map en elke foto dit voor mij onbekende teken staat.
Wie helpt mij de droom em dit te verklaren.
Foto is bijgevoegd met hopenlijk een duidelijke uitleg.

Bijlagen

• rode plus - 1.jpeg
    rode plus - 1.jpeg
    1,9 MB · Weergaven: 20
Dat komt door (het verschrikkelijke) OneDrive die daarmee aangeeft dat de betreffende files en folders niet gesynchroniseerd kunnen worden.

OneDrive, het eerste dat ik na een nieuwe Windows installatie direct verwijder.

Niks mis met OneDrive, als ik eerlijk mag zeggen.

Natuurlijk mag je dat, dat deed ik ook.
Ieder z'n mening :)

Zo eenvoudig ligt dat niet.

Microsoft OneDrive, voorheen Windows Live Folders, Windows Live SkyDrive en Microsoft SkyDrive, is een dienst van Windows Live om bestanden op te slaan op internet. Men kan de eigen computerbestanden op OneDrive, dus online zetten en ze daarna van iedere andere computer via het internet weer openen, maar het is eventueel ook mogelijk bestanden met anderen te delen, bijvoorbeeld om er samen aan te werken.

Dat is nog wel wat. Het programma moet veilig zijn en ook veilig te gebruiken zijn door gebruikers en daar gaat het vaak mis gezien het aantal vragen en problemen in topics. Mensen begrijpen/weten vaak niet wat er precies gebeurd en dat is een groot risico! Dat kun je vaak genoeg lezen op internet. Dan zeg ik het programma deugt niet, want zo moeilijk mag en moet het niet zijn.

Oke, duidelijk en is er misschien een oplossing om dit te herstellen?
Zover ik weet is onedrive niet ingesteld maar dat ga ik maandag bekijken.

Ondertussen met het verhogen van de opslag capaciteit en opnieuw synchroniseren is alles weer in ere hersteld.

Terug
Bovenaan Onderaan