Na het vervangen van mijn ATI Radeon 8500 videokaart door een ATI Radeon HD 3450 deze met veel moeite aan de praat gekregen. Wel waren er een smalle rode streep links en lichte rode flikkeringen op het verder zwarte beeld. Omdat het een aangesmeerde gebruikte kaart bleek, deze omgeruild voor een nieuwe van hetzelfde type.
Na montage waren er alleen nog maar trillende rode verticale strepen en vervormde tekst. De installatie van het stuurprogramma was daarvoor echter volledig geslaagd.
Het zaakje is nu volledig onbruikbaar!
Waar moet ik deze storing aan wijden? Het bestuurssysteem is Windows XP-HE en de kaart is geïnstalleerd op een Gigabyte 8IRXP (socket 478)-moederbord.
De leverancier houdt vol dat installatie van deze kaart zonder meer moet kunnen...
Wie weet het juiste antwoord?
Pimpernel.
Na montage waren er alleen nog maar trillende rode verticale strepen en vervormde tekst. De installatie van het stuurprogramma was daarvoor echter volledig geslaagd.
Het zaakje is nu volledig onbruikbaar!
Waar moet ik deze storing aan wijden? Het bestuurssysteem is Windows XP-HE en de kaart is geïnstalleerd op een Gigabyte 8IRXP (socket 478)-moederbord.
De leverancier houdt vol dat installatie van deze kaart zonder meer moet kunnen...
Wie weet het juiste antwoord?
Pimpernel.