roland cx300 op windows 7 64bit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marco98

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2010
:shocked:Weet iemand hoe ik of hoe ik met een hack de roland cx300 dit is een snijplotter op windows 7 64bit kan installeren

Wij kunnen hem namelijk niet gebruiken bij ons bedrijf toen wij een nieuw systeem kregen
Graag snel antwoord

Laatst bewerkt:
Er zijn geen 64-bits drivers voor. Je zult dus terug moeten naar een 32-bit besturingssysteem, eventueel als dual-boot met je Windows 7 64-bit.

Drivers: hier

Succes,

Tijs.

re

en als ik het via usb doe en gaat et niet via paralel printerpoort en er zit 8 gb geheugen in dus dan heb je daar niet veel aan

het is dus high end
mag ook wel met adobe cs5 en andere zware programma's

rere

we gebruiken easysign 4 en nou heb ik dat met de windows xp mode gedaan maar dan moet ik hem eerst in win7 installeren en dan in xp

Als ik het goed gelezen heb hoef je niets te installeren als je het apparaat via de parallele poort-aansluiting aansluit aan de pc. In het snijprogramma zou het dan genoeg moeten zjin om aan te geven dat je een CX300 hebt en aan welke parallelle poort die hangt. Natuurlijk moet het snijprogramma dan wel met CX300 bekend zijn.

Als je de USB aansluiting gebruikt, juist dán heb je een 64-bits driver nodig....

Verder weet ik het niet.

Tijs.

bedankt

oke hartelijk bedankt

Als ik het goed gelezen heb hoef je niets te installeren als je het apparaat via de parallele poort-aansluiting aansluit aan de pc. In het snijprogramma zou het dan genoeg moeten zjin om aan te geven dat je een CX300 hebt en aan welke parallelle poort die hangt. Natuurlijk moet het snijprogramma dan wel met CX300 bekend zijn.

Als je de USB aansluiting gebruikt, juist dán heb je een 64-bits driver nodig....

Verder weet ik het niet.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan