roller caoster tycoon 2 update

Status
Niet open voor verdere reacties.

ralfynator

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2008
rollercaoster tycoon 2 update

hallo

het is meschien wel heel laat maar ik vind de echt te oude rollercoaster tycoon wel het leukst maar ik heb een Amerikaanse versie en mijn Engels ik heel slecht dus zou ik hem graag in het Nederlands willen hebben dus heb al even ge googled en zag dat je hem dan moest update toen heb ik een Nederlandse update gevonden en ge probeert maar het lukt bij mij niet en open ik hem met winrar en klik ik op de toepassing en krijg ik een

error met cannot locate rollercoaster tycoon 2 EURO on your computer

groeten Ralf

Ps als er informatie over mijn laptop moet komen moeten jullie even zeggen waar ik dat kan vinden ik weet niet veel van computers :o

Laatst bewerkt:
Omdat jij de Amerikaanse versie hebt, kan je die update niet installeren. Zoals de melding al zegt is die update voor de Europese versie van het spel.

Dus dit zal helaas niet gaan lukken.

Omdat jij de Amerikaanse versie hebt, kan je die update niet installeren. Zoals de melding al zegt is die update voor de Europese versie van het spel.

Dus dit zal helaas niet gaan lukken.

ooh dus eigelijk moet ik hem gewoon kopen in nederland dan weet ik zeker dat hij nederlands is?

Daar komt het eigenlijk wel op neer. Gelukkig zal het spel niet duur meer zijn, maar of je deze nog kunt vinden in de winkel durf ik niet te zeggen.

gemiddelde prijs 5 euro of lager

bij dynabyte of een ander winkel waar zegames verkopen .. als je geluk heb

heb je idd nog kans dat er nog 1 ligt

anders mag je de mijne kome ophalen ;) gratis

ik woon in ZH leiden marga klompe straat 6 2331 rx

asje xD haha

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan