Roller Coaster Tycoon 3 doet het niet op Vista!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Skiezo

Gebruiker
Lid geworden
17 jun 2007
Berichten
114
Hallo, mijn zusje heeft sindskort het spel Roller Coaster Tycoon 3 in bezit, maar ze heeft een computer met Vista erop. Ik heb de game erop geïnstalleerd zonder problemen. Vervolgens probeer ik de game op te starten, maar er komt niks. Ik hoor de PC laden maar dan houd het op! De game word maar niet geopend. Ik heb de Compatibiliteit modus toegepast door het op Windows XP (Service pack 2) te zetten, maar het mag niet baten. Ik heb het spel ook op mijn eigen PC met Windows XP geïnstalleerd en daar doet hij het gewoon, maar het spel moet het doen op Vista, want iedereen zegt dat het gewoon kan op Vista (Staat in alle forums). Wie kan mij helpen :thumb:?
 
En als je rechts op het icoontje klikt > Als administrator uitvoeren?
 
Hij doet het, djw. Ik deed zoals je zei: 'Als administrator uitvoeren'.

Heel erg bedankt nog he ;)
 
Graag gedaan. :D Veel plezier met Rollercoaster :p
 
Hallo, mijn zusje heeft sindskort het spel Roller Coaster Tycoon 3 in bezit, maar ze heeft een computer met Vista erop. Ik heb de game erop geïnstalleerd zonder problemen. Vervolgens probeer ik de game op te starten, maar er komt niks. Ik hoor de PC laden maar dan houd het op! De game word maar niet geopend. Ik heb de Compatibiliteit modus toegepast door het op Windows XP (Service pack 2) te zetten, maar het mag niet baten. Ik heb het spel ook op mijn eigen PC met Windows XP geïnstalleerd en daar doet hij het gewoon, maar het spel moet het doen op Vista, want iedereen zegt dat het gewoon kan op Vista (Staat in alle forums). Wie kan mij helpen :thumb:?

Ik vind het vreemd dat niemand contact opneemt met de makers van het spel: Atari. een tijdje terug had ik precies hetzelfde probleem, heb ze een mail gestuurd, binnen 2 dagen een bericht terug met de download link van de verbeterde rct3.exe. dat werkte perfect, maar ik heb mijn computer opnieuw moeten inrichten. Helaas ben ik die link nu kwijt dus ik ga ze nog een mail sturen :p

succes nog:)

Ronald
 
probleem

Heey,

ik heb rollercoaster tycoon 3 geinstalleerd op m'n pc met Vista. Als ik hem probeer op te starten komt dit in beeld: Runtime error! dan de plaats waar ie geinstalleerd is op de pc en dan : abnormal program termination.

Ik heb geprobeerd wat hier allemaal staat; met het xp-service pack, als administrator uitvoeren, maar het mag niet baten. ik heb atari een email gestuurd, maar nooit wat teruggekregen. Iemand tips?
 
Fleur:

Heey,

ik heb rollercoaster tycoon 3 geinstalleerd op m'n pc met Vista. Als ik hem probeer op te starten komt dit in beeld: Runtime error! dan de plaats waar ie geinstalleerd is op de pc en dan : abnormal program termination.

Ik heb geprobeerd wat hier allemaal staat; met het xp-service pack, als administrator uitvoeren, maar het mag niet baten. ik heb atari een email gestuurd, maar nooit wat teruggekregen. Iemand tips?

1 tip: schakel over naar windows 7 daar doet hij het wel, en 7 is beter dan Vista.
 
Fleur95
Het is niet de bedoeling een vraag te stellen in iemand anders zijn topic, je kan voor je probleem zelf een topic starten.
Daarnaast is het al een ouder topic, bij deze een slot erop.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan