Roller Coaster Tycoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

Miss majoretter

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2007
Heey..
Als ik de cd in mijn cd rom doe, dan vind hij hem niet. als ik naar
mijn computer ga, dan vind hij hem ook niet. Waar kan ik nog meer
kijken.. tips??

doeg!

Is het een gekopieerd cd of een beschadigd cd anders kan je in een andere pc stoppen misschien dat hij daar wel wordt herkent

Zie je dan krassen op het cd? en heb je het al op een andere pc geprobeerd?

Nee, er zitten geen krassen op de cd. ik heb het op een andere pc geprobeert en daar doet hij het wel. ik heb op mijn laptop nog een ander roller coaster tycoon spel. misschien kunnen ze niet bij elkaar op een laptop/computer

Heb je ook de installatie volgens de aangegeven manier geprobeerd? Dus met uitvoeren en daarna x:\setup.exe enz. En heb je ook een andere cd geprobeerd, want misschien is je cd-drive wel kapot

Heb je ook de installatie volgens de aangegeven manier geprobeerd? Dus met uitvoeren en daarna x:\setup.exe enz. En heb je ook een andere cd geprobeerd, want misschien is je cd-drive wel kapot
ik heb er een andere cd ingedaan. die deed het wel.. nu doe ik die ene er weer in die het niet deed. en hij vind hem gelijk!

hopen dat hij het blijft doen.

fingers crossed:thumb:
njaa het doet het niet. ik heb alle uitbreidingsetten die erbij horen ook geïnstalleerd, maar nu vraagt hij om nog een uitbreidingsset. Maar die heb ik nu dus nie. En volgens het hoesje waar alles in zit, hoort het er niet bij te zitten..:confused:

lijkt mij toch vanwel.

als iets het niet doet wat ie doen moet zou ik niet accepteren

njaa.. men moeder komt zo thuis. heb het er al met haar over gehad. ze gaat er even naar kijken. anders brengen we het spel terug.

Hoi,

Als je het bonnetje nog hebt zou terugbrengen geen probleem moeten zijn.

Modag

Ik heb vaker spellen uit de verpakking gehaald, maar kon ze nog altijd terugbrengen het zou geen probleem moeten zijn:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan