Rollercoaster 3

Status
Niet open voor verdere reacties.

miekdemikmak

Gebruiker
Lid geworden
30 jul 2008
Ik had twee jaar geleden rollercoaster 3 op mijn computer geïnstalleerd. hij deed het gewoon goed. toen leende ik hem uit aan mijn neefje. nu twee jaar later heb ik hem weer terug, maar als ik de cdrom erin doe moet ik hem opnieuw installeren. maar, ongeveer halverwege de installatie, dit verschilt trouwens per keer, stopt hij met installeren en krijg ik deze foutmelding:
Componentoverdrachtsfout
Component: EURO
Bestandengroep: EURO
Bestand: D:\data2.cab
Fout: Gegevensfout (cyclische redundantiecontrole)
Weet iemand wat dit betekent of kent iemand deze fout? Alvast bedankt!

Om even uit te sluiten dat het niet de hardeschijf is, download een diagnostische tool van de fabrikant van de hardeschijf. Heb je deze melding eerder gehad of alleen bij rtc3 ? Kan ook gewoon de cd zijn.

Zoals hierboven: kijk eens of je hardeschijf niet op het punt van overlijden staat.
Die kans lijkt me echter klein, ik gok eerder dat er zoveel (diepe) krassen op de cd zitten dat hij gewoon onleesbaar is.

Om even uit te sluiten dat het niet de hardeschijf is, download een diagnostische tool van de fabrikant van de hardeschijf. Heb je deze melding eerder gehad of alleen bij rtc3 ? Kan ook gewoon de cd zijn.

Even daarop terugkomende, mocht het een illegaal spel zijn dan kunnen ook gewoon de ingepakte files corrupt zijn geraakt (onleesbaar). Door bijvoorbeeld krassen, zon, vocht, loslatende beschrijfbare stukken oid.

Laatst bewerkt:
bedankt voor jullie reacties,
ik heb de cdrom bekeken en hij ziet er idd niet zo goed uit.
er zitten een aantal diepe krassen in.
het is trouwens geen illegaal spel...

Jammer om te horen, waarschijnlijk is er dan niets meer aan te doen, behalve je neefje oproepen een vervanging aan te schaffen :evil:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan