Rollercoaster tycoon 2 op Vista?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Evvaa

Gebruiker
Lid geworden
6 aug 2009
Ik heb een nieuwe computer, en daarop staat Windows Vista. (home premium, als ik het goed heb). Nu had ik nog een cdrom van Rollarcoaster tycoon 2 liggen dus ik wilde even kijken of ie het deed. Op het doosje van de cdrom stond dat hij het doet op:"Windows 98/ME/2000/XP. Dat zou dus betekenen dat hij het niet doet op Vista.

Toch heb ik van andere mensen gehoord dat hun cdrom het wél doet op Vista.
Komt dat omdat hun een nieuwere versie van Rollarcoaster hebben? Of ligt het aan mij(n computer, Vista)..

Als ik de cdrom plaats, dan hoor ik een laad geluid, maar er komt verder geen beweging.
Geen schermpjes voor hem te installeren of iets anders.

Wie kent dit en weet het antwoord hierop?
Moet ik gewoon de nieuwere versie aanschaffen van Rollarcoaster, of niet?

Groetjes, Evvaa

Ik heb een nieuwe computer, en daarop staat Windows Vista. (home premium, als ik het goed heb). Nu had ik nog een cdrom van Rollarcoaster tycoon 2 liggen dus ik wilde even kijken of ie het deed. Op het doosje van de cdrom stond dat hij het doet op:"Windows 98/ME/2000/XP. Dat zou dus betekenen dat hij het niet doet op Vista.

Toch heb ik van andere mensen gehoord dat hun cdrom het wél doet op Vista.
Komt dat omdat hun een nieuwere versie van Rollarcoaster hebben? Of ligt het aan mij(n computer, Vista)..

Als ik de cdrom plaats, dan hoor ik een laad geluid, maar er komt verder geen beweging.
Geen schermpjes voor hem te installeren of iets anders.

Wie kent dit en weet het antwoord hierop?
Moet ik gewoon de nieuwere versie aanschaffen van Rollarcoaster, of niet?

Groetjes, Evvaa

nou ja op vista doet hij het gewoon hoor maar in die tijd van rct2 was er geen vista

als je hem wilt installeeren en hij laad niet vanzelf doe dan:

deze computer > E schijf > en dan op setup

Hoi !

Probeer de installatie in de Win XP-modus uit te voeren.

Rechtsklikken op het bestand, tabblad comptabiliteit, kiezen voor Win XP.

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan