Rollercoaster tycoon 3 op windows 7 werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevindg1997

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2011
Berichten
10
Hallo,
ik heb rollercoaster tycoon 3 en waterpret geïnstalleerd op windows 7 en als ik hem opstart zie ik zwart beeld en zegt ie dat hij niet meer werkt.
ik heb alles geprobeerd,opnieuw installeren en ik heb hem geprobeerd om hem op te starten met windows xp pack version 3

kan iemand me helpen
alle hulp is welkom
 
Hallo

Zou u wat meer willen bekend maken over de eigenschappen van uw windows 7 computer ?

Processor , versie etc.

Ik heb zelf ook rollercoaster tycoon 3 op mijn windows 7 computer staan (geen waterpret).
Ik heb deze van een installatie cd geinstalleert en daarna een crack (no cd) opgezocht en nu werkt het uitstekend.
Wat ik zelf ervan weet is dat het spel altijd zou beginnen met een zwart beeld (opstarten) maar dat duurt altijd maar een paar seconden.

Mijn vraag is ? kunt u de rollercoaster tycoon 3 spel wel spelen zonder waterpret erbij installeren (probeer het eens, want dan weten we aan welk spel het zou liggen)

Groetjes Pablo
 
Ik heb een 64 bit besturing systeem en een 3.20 GHz processor,
bedoelt u dat??
groetjes kevin
 
Ja dat bedoel ik
ik heb zelf ook een 64 bit besturing systeem.
Dus daaraan kan het niet echt aan liggen
Heeft u service pack 1 erop geinstalleerd ?

Maar probeer eens zonder waterpret erbij

Groetjes Pablo
 
Ik heb het geprobeerd zonder waterpret maar dat lukte niet en ik heb ook geprobeerd met beestenboel maar dat lukte ook niet
En ik heb geen service pack 1 hebt u misschien een download daarvan??

groetjes kevin
 
Probeer het eens met Deamon Tools en start het met deze programma op.
Nee ik heb er geen download van en ik mag het ook hier niet plaatsten als ik die had.

Succes
Gr. Pablo
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Deamon Tools installeren en dan moet je een ISO bestand hebben (eigenlijk een digitale cd-rom/DVD) en die kun je dan rechts onderin
het scherm "mounten" in Deamon Tools waardoor je onder Deze Computer in een extra aangemaakte DVD drive (door DT) Roller Coaster
ziet.

Kan het ook niet een probleempje zijn met je videokaart drivers?
 
Nou... ik heb het geprobeert en ik krijg wel het startscherm maar hij zegt dat er geen cd in zit
Wie kan er helpen ik wil het zoo graag spelen

gr kevin
 
op de achterkant van de cd-hoes staat onderin een balk met minimale systeem vereisen komt de inhoud van jou pc overeen met de eisen van het spel? en heb je al naar de dos instellingen gekeken? of in configu progammas beheren even kijken of er serial inbus drivers(of iets in die richting) staat. die vewijderen helpt soms ook.
 
Nou.. het klopt alleen niet dat ik windows xp of 2000 heb ik heb namelijk 7,
maar waar staat dat allemaal,configu?? serial inbus drivers??

gr kevin
 
starticoontje en dan configuraratiescherm en daar moet apparaten staan. aanklikken en dan krijg je een lijst met alle programmas die op je pc/laptop staan. als er in die lijst serial imbus drivers staat die vewijderen. maar sommige spellen doen het wel of niet op 7. rollecoaster1 doet bij niet maar 2 wel. heb je ergens een xp-computer waar je kunt testen? als hij het daar doet weet je dat het niet aan het spel ligt.

oh dit kan ook nog werken: alleen rollercoaster aanzetten en dan als je zwart scherm krijgt gewoon 10min wachten. wel zorgen dat niks anders actief is dat je procesor zich voledig op het spel kan concetreren.

oh, tis dat jij zij dat je helemaal geen beeld had anders bij het spel zelf even met de graphics prutsen. ik heb ook 64bit maar soms doet een spel het alleen op 34.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb het nou maar ik weet niet hoe het werkt
weet jij dat?

gr kevin

Op google kan je veel vinden, ga maar eens via google en typ daar maar eens in Gebruikers aanwijzing Deamon tools.
Dan krijg je al veel ruseltaten.

Nou... ik heb het geprobeert en ik krijg wel het startscherm maar hij zegt dat er geen cd in zit
Wie kan er helpen ik wil het zoo graag spelen

gr kevin

Is het een orginele spel of een kopie ?
Als het orgineel is dan moet je de cd er in laten zitten
Als het een kopie is dan moet je deamon tools gebruiken of een crack (no cd).

Nou.. het klopt alleen niet dat ik windows xp of 2000 heb ik heb namelijk 7,
maar waar staat dat allemaal,configu?? serial inbus drivers??

gr kevin

Confugratie scherm staat in de rechtse rij als je op start (windows logo bij je menubalk) klikt

Met vriendelijke groeten Pablo
 
Laatst bewerkt:
ik heb nu alles geprobeerd maar niks werkt ik heb met deamon tools geprobeerd en een iso gevonden en ik heb dat serial imbus drivers niet gevonden,
maar is er ook in de winkel een rct3 die voor windows 7 is,bestaat die?? ik hoop et

gr kevin
 
en op een winxp testen?

en je dos
 
Laatst bewerkt door een moderator:
oh, dus je zegt dat het op een xp wel werkt? laat dat van die dos dan maar. spijt me maar je bent tegen een van die spellen aan gelopen dat niet op 7 werkt. weet niet of je altijd bij die xp kan anders moet je daarop spelen. mischien kun je wel het spel downloaden.
 
ja jmmr maar die computer is heeeel sloom
maar dan moet ik een comp kopen met windows xp,
bestaat er ook iets waarmee je je computer kan switchen tussen 7 en xp???

gr kevin
 
Jammer dat jou spel het niet doet op jou windows 7 computer, en dat tegenover dat hij het bij mij (windows 7 x64) het wel doet.
Ik heb er een crack (no cd) voor gebruikt en bij mij doet het het goed.

Je kan nog proberen om het spel te opstarten onder windows xp modus
(rechtermuisknop op het .exe (toepassing) bestand daarna eigenschappen en dan vervolgens compatibiliteit en daarna een keuze maken (windows xp service pack 3 aangeraden).
Vervolgens dan op toepassen en dan openen.

Ja er is een mogelijkheid om het te switchen.
Je kan namelijk windows xp gewoon op je windows 7 pc installeren, (het is niet aangeraden want er kan tijdens de instalatie iets mis gaan waardoor je problemen kan krijgen).

Met vriendelijke Groeten Pablo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan