Rollercoaster tycoon 3 werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yumee

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 okt 2008
Hallo, ik heb een probleem. Ik heb zojuist Rollercoaster tycoon 3 geinstalleerd op Vista, maar hij werkt niet!. Ik krijg een foutmelding met:

Runtime Error!

Program: C:\Program Files\Atari\RollerCoaster Tycoon 3\RCT3.EXE

abnormal program termination

Ik heb dus het idee dat dit met Vista te maken heeft, want op mijn XP deed hij het wel gewoon. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

x

probeer inderdaad datgene van bertus eens, als dat niet werkt kijk dan eens in de logboeken wat er daar foutgelopen is...

hallo,
ik heb exact hetzelfde probleem alleen ben niet zo slim met computers,
dus hoe doe je precies die compabiliteits-ding?:p
alvast bedankt

naar je rtc3 map gaan endan rechtermuisknop en dan eigenschappen compabiliteit en dan daar in uitvoeren als windows xp ofzo
en je kunt ook dit proberen:
Ga naar het startmenu, en klik op Configuratiescherm.
Ga naar gebruikersaccounts
Klik vervolgens op Gebruikersaccountbeheer in- of uitschakelen.
Haal het vinkje weg en klik op OK.
Je krijgt nu geen meldingen meer van UAC dat hielp bij mij om een spel te laten draaien .
misschien helpt het bij jou ook :thumb:

ik heb het beide geprobeerd, alleen hij doet het nog steeds niet,
alsnog bedankt, maar iemand anders nog suggesties?

Please rename your original <RCT3.exe> (located in the folder C:\PROGRAM FILES\ATARI\ROLLERCOASTER TYCOON? 3) to <RCT3.old>. Then, click on the link below or copy and paste it into your web browser. This will open a blank webpage and a File Download window. From the File Download window click Open, extract the new <RCT3.exe> into the original's folder and re-start the application.

ik had ook nog een link waar je het kon vinden maar die werkt bij mij niet miss bij jou ik weet het niet maar ik zet hem hier wel neer voor de zeker heid http://www.securom.com/support/custo...020bl/rct3.zip misschien moet je je exe naar de map weer kopieeren?

ik heb dit op atari forum gezien ik heb namelijk het spel zelf ook.
misschien helpt dit????

Laatst bewerkt:
ik ga het proberen,
maar zoals ik al zei ik ben niet de handigste met computers dus met .exe enzo... hummm, kweet niet ik zal ff kijken of het me lukt:p

Heej ik heb ook een probleem, met RCT3 en hier zitten mensen die er van af weten, dus heb ik meeste kans op snel antwoord ;D
Ik kan hem gewoon opstarten enzo maar het probleem is, ik zie geen muis!
ik kan wel dingen klikken nadat ik heel veel heen en weer geschud heb zie je die pictogramen bewegen maar ik zie niet waar de muis zit!
Menno

Het is niet de bedoeling een vraag te stellen in iemand anders zijn vraag.
Daarnaast is het al een ouder topic.
Deze gaat op slot.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan