Hoi Hoi,
Ik heb een paar dagen geleden het spel RollerCoaster Tycoon 3 gekocht. Alleen het spel werkt niet. Ik krijg dan de volgende melding:
Ik heb deze vraag al eens eerder bij andere forum gesteld, alleen die wisten hier geen antwoord op. Weten jullie misschien wat er aan de hand is?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
• Systeemeisen (* Genoemde kaarten moeten compatibel zijn met DirectX ® versie 9.0 of hoger.)
Besturingssysteem: Windows® 98SE/Me/2000/XP
Processor: Pentuim® lll of Athlon 1000 MHz
Geheugen: 128 MB RAM, 256 MB voor XP
Ruimte harde schijf: 800 MB vrije ruimte
Cd-romstation: 8X snelheid of sneller
Video: ATI Radeon™ 8500 of GeForce™ 3 of hoger*
Geluid: Met Windows® 98/Me/2000/XP compatibele 16-bit geluidskaart* (een PC 'audio solution' met Dolby Digital Live is benodigd om het Dolby Digital geluid weer te geven)
DirectX®: DirectX® versie 9.0 (bijgeleverd) of hoger
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
• Mijn computer:
Processor: AMD Athlon(tm) XP 2200+, MMX, 3DNow, ~1.8GHz
Geheugen: 448MB RAM
DirectX-versie: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)
• Stuurprogramma:
Stuurprogramma: SiSGRV.dll
Versie: 6.14.0010.3590 (Engels)
Mini-VDD: sisgrp.sys
DDI-versie: 9 (of hoger)
Hopelijk kunnen jullie me helpen...
Alvast bedankt,
Groetjes Chun
Ik heb een paar dagen geleden het spel RollerCoaster Tycoon 3 gekocht. Alleen het spel werkt niet. Ik krijg dan de volgende melding:

Ik heb deze vraag al eens eerder bij andere forum gesteld, alleen die wisten hier geen antwoord op. Weten jullie misschien wat er aan de hand is?
• Systeemeisen (* Genoemde kaarten moeten compatibel zijn met DirectX ® versie 9.0 of hoger.)
Besturingssysteem: Windows® 98SE/Me/2000/XP
Processor: Pentuim® lll of Athlon 1000 MHz
Geheugen: 128 MB RAM, 256 MB voor XP
Ruimte harde schijf: 800 MB vrije ruimte
Cd-romstation: 8X snelheid of sneller
Video: ATI Radeon™ 8500 of GeForce™ 3 of hoger*
Geluid: Met Windows® 98/Me/2000/XP compatibele 16-bit geluidskaart* (een PC 'audio solution' met Dolby Digital Live is benodigd om het Dolby Digital geluid weer te geven)
DirectX®: DirectX® versie 9.0 (bijgeleverd) of hoger
• Mijn computer:
Processor: AMD Athlon(tm) XP 2200+, MMX, 3DNow, ~1.8GHz
Geheugen: 448MB RAM
DirectX-versie: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)
• Stuurprogramma:
Stuurprogramma: SiSGRV.dll
Versie: 6.14.0010.3590 (Engels)
Mini-VDD: sisgrp.sys
DDI-versie: 9 (of hoger)
Hopelijk kunnen jullie me helpen...
Alvast bedankt,
Groetjes Chun
Laatst bewerkt: