RollerCoaster Tycoon 3

• Onderwerp starter Onderwerp starter Chun
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Chun

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2007
Hoi Hoi,
Ik heb een paar dagen geleden het spel RollerCoaster Tycoon 3 gekocht. Alleen het spel werkt niet. Ik krijg dan de volgende melding:

applicationerroryq4.png

Ik heb deze vraag al eens eerder bij andere forum gesteld, alleen die wisten hier geen antwoord op. Weten jullie misschien wat er aan de hand is?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
• Systeemeisen (* Genoemde kaarten moeten compatibel zijn met DirectX ® versie 9.0 of hoger.)
Besturingssysteem: Windows® 98SE/Me/2000/XP
Processor: Pentuim® lll of Athlon 1000 MHz
Geheugen: 128 MB RAM, 256 MB voor XP
Ruimte harde schijf: 800 MB vrije ruimte
Cd-romstation: 8X snelheid of sneller

Video: ATI Radeon™ 8500 of GeForce™ 3 of hoger*
Geluid: Met Windows® 98/Me/2000/XP compatibele 16-bit geluidskaart* (een PC 'audio solution' met Dolby Digital Live is benodigd om het Dolby Digital geluid weer te geven)
DirectX®: DirectX® versie 9.0 (bijgeleverd) of hoger
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
• Mijn computer:
Processor: AMD Athlon(tm) XP 2200+, MMX, 3DNow, ~1.8GHz
Geheugen: 448MB RAM
DirectX-versie: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)

• Stuurprogramma:
Stuurprogramma: SiSGRV.dll
Versie: 6.14.0010.3590 (Engels)
Mini-VDD: sisgrp.sys
DDI-versie: 9 (of hoger)

Hopelijk kunnen jullie me helpen...

Alvast bedankt,
Groetjes Chun

Laatst bewerkt:
Ik denk dat het aan de ingebouwde SiS videochip ligt. Waarschijnlijk zal het spel te zwaar (nieuw) zijn voor die chip, oftewel niet alles wordt ondersteund.

Of heb je geen problemen met andere nieuwe spellen ?

Heb jij Vista?? Aan de skin te zien...
Nee, ik heb geen Windows Vista. Is alleen maar een skin verandering in Windows XP...

Ik denk dat het aan de ingebouwde SiS videochip ligt. Waarschijnlijk zal het spel te zwaar (nieuw) zijn voor die chip, oftewel niet alles wordt ondersteund.

Of heb je geen problemen met andere nieuwe spellen ?
Ik heb niet echt nieuwe spellen thuis liggen. Of het ook bij andere spellen lukt, weet ik niet. Is er hier geen oplossing voor dan?

Je moet niets uiteraard. Maar om RTC3 draaiende te krijgen zal het waarschijnlijk wel nodig zijn.
Maar wat zegt de log file (zie geposte plaatje), kun je die logfile posten ?

Bedankt, versterkt mijn gedachte dat het probleem bij de SiS chip moet liggen.

Maar wat zegt de log file (zie geposte plaatje), kun je die logfile posten ?
Op een andere forum vroegen ze ook om een Logfile, maar ik kan die juist niet vinden. Ook via 'zoeken' (op de computer) heeft geen resultaten!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan