Rollercoaster Tycoon 3

Status
Niet open voor verdere reacties.

jippi yo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 aug 2007
Berichten
4
:thumb::confused::eek:;):D:rolleyes::eek::cool::(:):shocked::confused:

Hoi,
Ik heb vanochtend het spel Rollercoaster Tycoon 3 gekocht maar die doet het niet. Het instaleren enzo ging goed maar ik wou het spel openen (na het geinstaleerd was) maar dat ging niet. hij geeft aan:your graphics hardware or drivers do no meer the minimum requirements to run rct3 (Rollercoaster tycoon 3) this error has also sent to Debug.log en dan rapport niet/wel verzenden...

Weet iemand hier iets op
Hartstikke bedankt!

Kevin
 
NIeuwste drivers van de huidige kaart installeren

of een betere videokaart in je computer zetten.
Want zoals ook aangegeven is in de foutmelding, is je grafische hardware niet goed genoeg om RC3 te draaien :)
 
:thumb::confused::eek:;):D:rolleyes::eek::cool::(:):shocked::confused:

Hoi,
Ik heb vanochtend het spel Rollercoaster Tycoon 3 gekocht maar die doet het niet. Het instaleren enzo ging goed maar ik wou het spel openen (na het geinstaleerd was) maar dat ging niet. hij geeft aan:your graphics hardware or drivers do no meer the minimum requirements to run rct3 (Rollercoaster tycoon 3) this error has also sent to Debug.log en dan rapport niet/wel verzenden...

Weet iemand hier iets op
Hartstikke bedankt!

Kevin

Fijn om alle beschikbare smilies te zien.:confused:

Installeer ook eerst je chipsetdrivers en dan pas de videokaartdrivers en vergeet ook niet DirectX, alleen ben ik bang dat je een onboard hebt die het niet aan kan.

Met Everest kun je zien wat er allemaal in je PC'tje zit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan