Luuknl
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 29 jan 2010
Hallo,
Na even googlen heb ik nog niet de oplossing gevonden voor dit probleem:
M'n zus heeft rollercoaster tycoon 3 gekregen. Volgens www.canyourunit.com zou de laptop het spel aan moeten kunnen. Zelf op recommended!
Het installeren gaat goed. Verloopt zelfs gewoon als normaal verwacht.
Maar nu 't probleem:
Tijdens het starten van rollercoaster tycoon 3 zegt hij:
C:\Program files\Atira\Rollercoastertycoon\RCT3.exe
Abnormal program termination
In de titel van het bericht staat:
Microsoft visual c++ (en nog 2 woorden die ik ff niet meer weet)
Microsoft visual c++ 2005 is geinstalleerd dus daar ligt het niet aan lijkt mij.
Nu snap ik dat laptop geen game pc is, maar toch. Rollercoaster moet hij aankunnen als hij de sims 3 ook aankan.
Laptop specs?
Weet ik niet precies, in ieder geval een: Toshiba satellite. Ik denk trouwens een: Toshiba satellite L300, maar dan heb je (volgens kieskeurig) keuze uit de: Toshiba Satellite L300-1FS, Toshiba Satellite L300-190, Toshiba Satellite L300-203 of nog een paar :S
Het is een pentium dual-core want daar zit een stikkertje van op de laptop.:d
Daarbij kwam gelijk het probleem: De DVD van rollercoaster wou er niet meer uit als ze het knopje van de cd/dvd drive indrukte
. Ook via: Start > computer > Rechtermuisknop op de dvd: Uitwerpen hielp niet want dan stond er iets van: Er is een fout opgetreden tijdens .... van de dvd...
Wie weet raad?
Groeten...
Na even googlen heb ik nog niet de oplossing gevonden voor dit probleem:
M'n zus heeft rollercoaster tycoon 3 gekregen. Volgens www.canyourunit.com zou de laptop het spel aan moeten kunnen. Zelf op recommended!
Het installeren gaat goed. Verloopt zelfs gewoon als normaal verwacht.
Maar nu 't probleem:
Tijdens het starten van rollercoaster tycoon 3 zegt hij:
C:\Program files\Atira\Rollercoastertycoon\RCT3.exe
Abnormal program termination
In de titel van het bericht staat:
Microsoft visual c++ (en nog 2 woorden die ik ff niet meer weet)
Microsoft visual c++ 2005 is geinstalleerd dus daar ligt het niet aan lijkt mij.
Nu snap ik dat laptop geen game pc is, maar toch. Rollercoaster moet hij aankunnen als hij de sims 3 ook aankan.
Laptop specs?
Weet ik niet precies, in ieder geval een: Toshiba satellite. Ik denk trouwens een: Toshiba satellite L300, maar dan heb je (volgens kieskeurig) keuze uit de: Toshiba Satellite L300-1FS, Toshiba Satellite L300-190, Toshiba Satellite L300-203 of nog een paar :S
Het is een pentium dual-core want daar zit een stikkertje van op de laptop.:d
Daarbij kwam gelijk het probleem: De DVD van rollercoaster wou er niet meer uit als ze het knopje van de cd/dvd drive indrukte

Wie weet raad?
Groeten...