Rollercoaster Tycoon savegames gebruiken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Plino

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 jun 2009
Berichten
4
Ik heb ook hetzelfde probleem dat ik mijn saved games niet kan openen in Rollercoaster Tycoon, alleen werkt het bij mij ook niet met die twee linkjes, ik krijg de volgende melding;

Unable to update files

Unrecognised game version, wrong language, or game files are corrupt

Weet iemand hier raad mee???
 
Welkom op Helpmij.:)

Ik heb je vraag een eigen plek gegeven. Het is niet netjes in te breken in iemand zijn/haar. Daarbij was de topic van 2007, dus niet echt actueel meer.
 
Beste Crash,

Ik dacht juist dat het de bedoeling was om onderwerpen die bij elkaar horen in 1 topic te houden, maar bedankt voor het verplaatsen.

Janklep, de tips uit dat andere topic heb ik dus gevonden en geprobeerd, maar bij beide krijg ik de foutmelding die ik al eerder beschreef.

In ieder geval alvast bedankt voor de hulp, maar ik hoop dat iemand nog andere suggesties heeft...
 
Nee hoor, iedereen een eigen topic aanmaken ook al gaat het over hetzelfde probleem. Dit staat ook in de voorwaarden vermeld.
 
Nee hoor, iedereen een eigen topic aanmaken ook al gaat het over hetzelfde probleem. Dit staat ook in de voorwaarden vermeld.

Pardon...


Als ik een opgeslagen spel uit de saved games map naar het rct icoontje sleep, start hij op in het beginscherm met de mededeling 'kan opgeslagen spel niet laden... het bestand bevat ongeldige gegevens'. Weet niet of iemand nog iets heeft aan die gegevens...
 
Heb je de goede taal gedownload?

Verder: Is hij legaal? Probeer anders heel rollercoaster opnieuw te installeren en vervolgens de patches te installeren.
 
Ik heb de Nederlandse geprobeerd (heb het spel Nederlands geïnstalleerd) en voor de zekerheid ook allebei de Engelse (GB en USA) geprobeerd, maar allemaal werken ze niet. Een keer opnieuw installeren heb ik ook al geprobeerd :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan