Rollercoaster Tycoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

Topgear

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2004
Hee,

ik heb met het spel Rollercoaster Tycoon een probleem. Ik kan het spel wel spelen en opslaan. Maar als ik een opgeslagen spel wil laden, dan sluit Rollercoaster Tycoon zichzelf af. Deïnstalleren en weer opnieuw installeren heeft in ieder geval geen effect op dit probleem. Wie weet hoe ik dit kan oplossen?

Groeten,

Victor

Ok,

Ik heb het spel zelf niet, maar dit heb ik gevonden op internet:
1. Maak een snelkoppeling naar het spel, en kies in de eigenschappen van de snelkoppeling in het tabblad Compatibiliteit voor Compatibiliteitsmodus Windows95/Windows98
2. Download de XP patches op:
http://www.atari.com/us/support/new...?browser=1&osType=WINXP&pageDisplay=DOWNLOADS

Deze tips hebben anderen op een ander forum met hetzelfde probleem dat jij hebt (crash bij het laden van saved games) opgelost.

Succes,

Tijs.

Bedankt Tijs. Punt 1 heb ik uitgevoerd. Puntje twee werkt niet. De patch heb ik gedownload, maar als ik hem dubbelklik geeft hij aan: '' Unable to update files Unrecognised game version, wrong language, ore gamefiles are corrupted''.

Dan moet ik het verder uit handen geven, want ik heb het spel zelf niet.

Misschien hebben anderen nog een suggestie?

Tijs.

Hallo

hee ik heb precies hetzelfde probleem. Ons probleem is dat de patch alleen voor de US versie werkt daarom vraagt hij dat je de goede taal moet installeren. erg vervelende allemaal. Ik hoop dat iemand ons verder kan helpen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan