rollercoaster

Status
Niet open voor verdere reacties.

luden

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2001
Als ik bij rollercoastert tycoon een opgeslagen spel wil openen stopt het spel en gaat hij terug naar het bureaublad. Ik heb het forum hieromtrent al afgezocht en wat gevonden nl 2 verschillende patchen. Geen enkele van deze geeft echter het verwachte resultaat. Iemand een andere oplossing? Ik heb windows xp pro thanks en greetz

hallo, heb jij een gekopierde versie van rct want die werkt niet met win xp. ik heb hetzelfde probleem. ik heb verschillende patches geprobeerd en geen 1 werkte. dus ik denk dat het niet zal werken ALS je een gekopierde cd hebt. wanneer je een legale versie hebt weet ik het ook niet hoor

ja da is het zeker want iedereen die ik ken en een gekopierde versie heeft kan geen saved games meer laden. maar gewoon spelen gaat nog wel :).

koop je hem gewoon :p

volgens mij heb ik deel 1 en 2 samen voor 10 euro zien liggen

Geplaatst door realmitch
koop je hem gewoon :p

volgens mij heb ik deel 1 en 2 samen voor 10 euro zien liggen

Ik heb ze ook zien liggen. Maar ik vind het geen spel om te kopen ( heb ook de illegale). Ik vind het wel leuk maar ik heb heel weinig keren echt zin om het te spelen ( heb ik ook bij de sims :) ) daarom ga ik er geen geld aan uitgeven. :) De illegale versie heeft ook nadelen want als ik sommige ( niet alle ) savegames wil openen gaat hij naar het beginscherm van Rollercoaster. Maar dat kon ik verwachten toen ik hem deed downloaden. :) Dus Luden: als je het echt vaak speelt zou ik hem gewoon kopen. Dan heb je tenminste een echt werkende versie. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan