Rollover image in IE11

Status
Niet open voor verdere reacties.

vlinder68

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2014
Goedemiddag allemaal,

Ik heb een probleempje waar ik niet uitkom maar ik hoop dat jullie knappe koppen het antwoord weten.

Ik heb een website gemaakt voor ons radiostation, waarbij op de index een inline frame is waar alle andere pagina's in openen, zodat de radio door blijft spelen en je toch de hele site over kan surfen.

Nu heb ik onder Programma de foto's van de DJ's en het webteam gezet in de vorm van popup-rollover. Wanneer je eroverheen gaat komt er een tekstje te staan met de beschrijving van de DJ's.
Bij de foto album sectie heb ik Rollover-afbeeldingen gemaakt zodat de tekst van het betreffende album groter wordt en beter leesbaar is.

Heel leuk allemaal, heb hem nu online staan, werkt perfect in Chrome en firefox.

Het hele maffe is, in IE11 werken de rollovers op sommige pc's wel en op sommige niet. Mijn eigen laptop heeft IE11 en de computer van mijn man ook. Bij de PC van mijn man, niks aan de hand, op de mijne doet ie het niet.

Het bizarre is, hij doet het alleen niet wanneer de pagina in het inline frame geopend wordt.. als ik de koppeling open in een nieuw venster, werkt het weer wel.

Ik heb echt geen flauw idee wat er mis gaat? En kan er ook niet achterkomen dus.

Iemand een idee? Iets in de instellingen van mijn IE ofzo?

Bij voorbaat hartelijk bedankt voor jullie hulp!

Groetjes Sas

Heb gebruik je ergens in javascript console? bijvoorbeeld console.log();? In veel ie versies stopt het hele javascript wanneer dat wordt aangeroepen omdat console pas bestaat wanneer je ontwikkelingshulpprogramma's opent(met F12)

Volgens mij niet... ik ben niet zo heel supergoed thuis in HTML hoor, moet ik erbij zeggen...
Maar volgens mij ligt het probleem niet bij het bouwen, maar bij bepaalde instellingen in internet explorer 11.

In andere browsers of andere versies van IE werkt het wel.In sommige IE 11 browsers ook wel maar op de mijne dus niet.

Als het een site probleem zou zijn zou hij toch in andere browsers ook niet moeten werken?
Kan ook niet rechtsklikken op de afbeeldingen in het inline frame in de browser...

Misschien handig als ik de link van de testsite even geef?

***hier stond een link die nu niet meer geldig is***

benieuwd wie het verder ook ervaart... het gaat om de content die in het inline frame komt te staan onder de "programma" knop en die van Foto's

Groetjes

Laatst bewerkt:
Ik krijg deze fout: TypeError: 'null' is not an object (evaluating '$('#gallery .content').html($('#gallery a:first').find('img').attr('rel'))
Ik heb het over javascript, niet over html.

Ik zal vanavond eens kijken, maar ik vermoed dat het in je djdisplay.js zit.

Ik heb zelf gelukkig de oplossing gevonden...

Klein scriptje invoegen op de betreffende pagina's wat niet wil:

<script type="text/javascript" src="http://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.6.2/jquery.min.js">
</script>

en dan is het hele probleem dus opgelost!

Toch bedankt voor het meedenken!

Groetjes,
Sas

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan