Rome Total War Gold installeert niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

martijn2000

Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2006
Hoi,

Gisteren dus RTW gekocht; eindelijk na zoveel jaren. Toen ik deze wilde installeren kreeg ik eerst wel opstartscherm (klik install> English>) en dan gebeurt het....

Ik krijg de medeling error occured. Zie bijlage. Iets met SetupDLL. Nu heb ik ooit een de demo van RTW gedownload, maar nadien heb ik vaak ccleaner gedraaid en ook regcleaner, maar de foutmelding blijft komen.

Weet iemand wat het probleem is:confused:

Bijlagen

• RTW error.JPG
    RTW error.JPG
    98,7 KB · Weergaven: 62
Probeer dit eens even ga naar start,deze computer,dubbel klik op het icoon van je harde schijf open de map Program Files,ga nu naar het menu extra,mapopties druk op het weergave tabblad en selecteer nu de optie verborgen mappen en bestanden weergeven druk nu op toepassen en ok. Normaal gezien zal je nu een map zien staan met de naam InstallShield Installation Information klik hierop met je rechtermuisknop en kies voor naam wijzigen. Maak er bv InstallShield Installation Information1 als naam van. Laat ccleaner eens je register scannen en herstel de gevonden problemen. Bovendien laat ccleaner je harde schijf ook opkuisen. Herstart je pc en probeer opnieuw RTW te installeren.

Helaas, ik heb exact gevolgd wat je voorstelde maar ik krijg nog steeds dezelfde foutmelding. Schoongemaakt (schijf en register) met Ccleaner, maar geen resultaat:(

Het is belangrijk ook om de map te hernoemen? Heb je dit ook gedaan? Sorry maar ik wil zeker zijn dat je dit ook gedaan hebt. Want voor mij was het niet duidelijk omdat je enkel dit vermelde: Schoongemaakt (schijf en register) met Ccleaner. Zoja probeer dit eens even.

Inderdaad; ook de map hernoemd met een '1' erachter :) Bedankt voor de link, ik zal die eens proberen:thumb:

:(( helaas is het ook niet met deze link gelukt... ik vermoed dat de cd niet goed is. Als alles bijna naar de harde schijf is gekopieerd krijg ik de melding dat de 'source set up' niet leesbaar is of zo...

Waarom ben ik nu zo teleurgesteld? Omdat ik zo'n 2000 km van Nederland ben verwijderd en deze game speciaal via internet > ouders die het weer naar mij stuurden heb gekregen:( Ik zal Freerecordshop en ook de mensen van RTW aanschrijven. Een oplossing zal er wel niet komen omdat het opsturen etc meer kost en heeft gekost dan de hele game.

Een voordeeltje gelijktijdig Oblivion gekocht die gelukkig wel perfect werkt:thumb:

Als je nog ideeen hebt laat het me weten, maar ik heb het gevoel dat we al het mogelijke nu wel geprobeerd hebben.

Harstikke bedankt voor je hulp!:thumb::thumb:

Controleer of er geen stof of vingerafdrukken op de dvd of cd-rom('s) zijn. Zoja maak dan cirkelende bewegingen te beginnen van binnenkant naar de buitenkant. Probeer dit eens te doen.

Hoi!!

Je zult het niet geloven maar eindelijk is het dan toch gelukt en het spel installeert:D

Het bleek ik een emulatie programma op mijn computer had (hopelijk is dat de juiste omschrijving) 'incd' van Nero en deze hield de set up tegen. Nadat ik deze uninstalled had lukte de installatie van RTW. Ik wist niet dat incd zo'n programma is (ik weet niet eens wat een emulatie programma is lol!). Maar een slimme ingeving zij me dat dat het moest zijn.

Hartelijk dank voor je hulp Niels! Zonder jou had was dit denk ik nooit boven water gekomen aangezien ik na jouw mogelijkheden te hebben geprobeerd 'link na link verder verder kwam'. Dus via via is alles perfect in orde gekomen.
Zo zie je maar weet dat zelfs als de oplossing niet de juiste is voor je, dit toch kan leiden tot een oplossing ( even filosofisch he:) ).
:thumb::thumb::thumb:

Ik ga generaaltje spelen:)
Blij als een kind ikke ;)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan