rome total war

Status
Niet open voor verdere reacties.

twendeproskater

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2007
ik heb rome total war gekocht maar hij doet het niet, als ik hem erin stop dan komt er een foutmelding (weet je wel van rapport verzenden) er is iets met demoshield ofso, het lukt niet via setup.exe iemand zei dat je de nieuwste driver ff moet downloaden alleen wat is een driver??

Is je pc:
  • Virus vrij?
  • Malware vrij?
  • Goed onderhouden? (schoon anders je systeem eens op met Ccleaner)

niet virus vrij:( ik krijg ze er niet af:( ik heb AVG als virus scanner alleen iedere keer als ik me computer opstart dan krijg ik ongeveer na een kwartiertje of eerder virus meldingen, na een tijdje komen dan weer dezelfde virus meldingen... virus scanner is up to date met updates, ommige programma's moet ik ineens opnieuw instaleren omdat de snelkoppeling en nog een paar dingen dan ineens weg zijn....

Dan zal dat waarschijnlijk de oorzaak zijn van je probleem.
Als het verder met een virusscanner niet meer lukt om je systeem schoon te krijgen, probeer dan eens hier om hulp te vragen.
Wel eerst even goed lezen wat je moet doen. :)

hij is niet helemaal schoon maar het heeft wel enorm geholpe! dank je! ik heb de CD alweer terug gebracht, want anders kon ik hem niet meer terug bengen maar ik ga hem denk ik wel weer kopen hoewel ik ook nog een ander spel in mijn achterhoofd houd, Worms 4 Mayhem :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan