RON too1 Du-little en RON too1 Agadoo

Status
Niet open voor verdere reacties.

oki

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 dec 2009
Berichten
4
Hallo,
Ik wilde laatst een programma verwijderen, zie ik in een keer 2 rare namen in de de softwarelijst staan, te weten RON too1 Du-little en RON too1 Agadoo
Op internet kan ik er niet zoveel over vinden, behalve dan Malware een keer laten draaien en die superantispyware of andere standaard antispyware programma's.
Ik heb nu nog nergens last van, maar heb toch de antispywareprogramma's gedraaid, maar ze kunnen de 2 programma's niet vinden.
Als ik ze wil verwijderen uit de softwarelijst moet ik een of andere validatiecode invullen om het uninstallen te valideren. Ik heb dit bij 1 van de programma's geprobeerd, hoewel ik het niet vertrouwde, maar het programma werd in ieder geval niet gedeïnstalleerd.
Hoe krijg ik ze wél van mijn computer af?
 
Veilige modus opstarten (F8) en dan proberen te verwijderen.
Succes!
 
Dan moet ik weer de validatiecodes invoeren, is dit wel slim of maakt dit niet uit in de Veilige Modus?
 
Kijk ff hier en hier voor het gebruik en downloaden van combofix,volg nauwkeurig de handleiding en je bent waarschijnlijk van deze trojans af.Heb de zaak ff nagekeken,deze grapjassen installeren keyloggers enz.(wachtwoorden,rekeningnrs stelen e,d. registreren toetsaanslagen) Hier is de officiële site en handleidig van combofix.Belangrijk is dat je je antivirussoftware/firewall tijdelijk uitschakelt en niet in 't venster klikt als combofix draait!
Succes!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan