Rondkijken in COD4 en UTIII gaat niet meer vloeiend

Status
Niet open voor verdere reacties.

Levitation

Gebruiker
Lid geworden
20 aug 2006
Berichten
91
Hallo

Sinds een tweetal weken doet m'n pc tijdens het gamen echt vervelend. Bij COD4 en UTIII schokt het beeld als ik rondkijk, of blijft m'n geweer tijdens het schieten gewoon doorschieten ook al laat ik m'n muisknop los.

Eerst dacht ik aan een probleem met processor, videokaart of geheugen. Maar toen ik als laatste hoop de (bijna lege) batterijen van m'n muis en keyboard verving ging het al een stuk beter... maar nog niet helemaal zoals het ooit was.

M'n pc bestaat uit:

Q9550
4 GB Corsair Twin geheugen
Sapphire Radeon HD4870
Samsung Spinpoint F1 640 GB

Waarschijnlijk ligt het dus wel aan m'n muis. Ik gebruik een Logitech EX110 combinatieset waarvan de muis maar 800 dpi heeft. Zou dit het probleem kunnen vormen of gewoonweg het feit dat ie draadloos is? Maakt dat zoveel verschil uit?
Het leek me altijd nutteloos om 100 euro aan een goede gamersmuis + -keyboard uit te geven, maar misschien had ik ongelijk? En is draadloos dan echt zoveel slechter voor gamen?
Ik ben van plan om nu m'n cordless muis te vervangen door een MX518 gamersmuis met draad. Goed idee of zal dit het probleem meer dan waarschijnlijk NIET oplossen?

Alvast bedankt.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou eerst naar je temperaturen van je componenten kijken tijdens het spelen ;)
 
Neen, het waren blijkbaar de batterijen van m'n muis en wie weet zat mijn defecte harde schijf er ook voor iets tussen. Ondertussen heb ik een nieuwe hdd en heb ik ook een Logitech MX518 muis gekocht en het probleem is helemaal van de baan.

Toch bedankt!
 
Neen, het waren blijkbaar de batterijen van m'n muis en wie weet zat mijn defecte harde schijf er ook voor iets tussen. Ondertussen heb ik een nieuwe hdd en heb ik ook een Logitech MX518 muis gekocht en het probleem is helemaal van de baan.

Toch bedankt!
Mooi :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan