Rood icoontje maar wel snel downloads in Utorrent

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cldiia

Gebruiker
Lid geworden
8 okt 2011
Hallo!
(volgens mij heb ik het in een heel verkeerd onderwerp gezet, maar geen idee waar ik hem wel moet plaatsen....)

Ik zit even met een vraag/probleempje.

Ik heb laatst een hele dag aan het openen van mijn poort gezeten voor Utorrent. Het downloaden gaat zeker heel snel nu, maar toch blijf ik een rood icoontje houden (en ik ben er van overtuigd dat het downloaden dus nog sneller kan..)
Ik heb dus mijn poorten geopend via mijn router en bij de firewall van windows heb ik een uitzondering geplaatst voor Utorrent. (zowel TCP als UDP)
Ik vraag me af waarom ik nu nog steeds dat rode icoontje blijf houden.. Heb veel opgezocht, maar ik kom er gewoon niet uit.

Ik hoor het graag!
Bedankt alvast!

Groetjes, Cldiia

Laatst bewerkt:
Ik heb in BitTorrent ook vaak een oranje of rood icoon staan, ondanks dat ik op dat moment download op de maximale snelheid van mijn verbinding.

Als je uTorrent op de poort instelt die je in je router hebt geopend en je in de firewall een uitzondering hebt aangebracht, heb je zo'n beetje alles gedaan gedaan om torrents zo snel mogelijk te laten downloaden. Je zou nog kunnen proberen Bandwith Allocation op High zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan