Rood kruis i.p.v. afbeelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

nescio

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2001
Ik heb een presentatie gemaakt en heb daarin plaatjes geplakt vanuit Excel (copy, paste special, picture). Als ik de presentatie sluit en weer open, zie ik vaak i.p.v. de plaatjes een rood kruis. Als ik dubbelklik op dit kruis zie ik wel de oorspronkelijke afbeelding. Als ik naast de slide klik blijft het plaatje zichtbaar.

De presentatie bestaat uit 13 slides en is ongeveer 400 KB groot. Iemand een oplsossing hiervoor?

Plaatjes

Hoi...

Zou kunnen zijn dat de plaatjes te groot zijn voor de presentatie.. probeer ze eens een stukje kleiner te maken...

Groetjes, Anne

Hoi Nescio,

Zijn die afbeeldingen allemaal afkomstig van dezelfde extensie? (bijvoorbeeld JPEG/BMP)

Ik kom nog al eens dit type storing tegen....en dan blijkt er achteraf een bepaalde patch van Microsoft niet op te staan. Is jouw pc volledig up to date? (windows Update)

Welke patch?

Ik heb dat probleem ook hier. 1 gebruiker kan de foto's niet zien, maar ze zijn hard in de Presentatie gezet, dus geen koppelingen... Nu isset zo dat ik die foto's wel kan zien vanaf mijn comp. Ik kan ze ook niet opnieuw hard invoegen. Krijg ik wederom een kruis.

De foto's zijn van het jpg formaat. Vreemde is dat ik een andere foto uit een andere map wel kan invoegen. Dus je zou denken dat het aan de pc ligt, maar een andere gebruiker heeft hetzelfde probleem. Heb Office XP standard al opnieuw geinstalleerd met alle updates, ook alle updates van windows. Nog steeds hetzelfde probleem!

Iemand een oplossing?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan