rood kruis

Status
Niet open voor verdere reacties.

kuijpers

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2005
Hallo . ik kom er toch op terug want er doet zich iets vreemds voor
ik zoek een willekeurige songtekst op de site van SING 365 ik heb die gevonden dan klik ik op "print de lirics"dan verschijnt de lirics, dan "selecteer" ik die, en druk "kopieren" dan ga ik naar WORD en druk PLAKKEN dan verschijnt de tekst maar dan wel met het hokje met een rood kruis erin
deze bewerking doe ik omdat , als ik in SING365 een tekst gevonden heb en ik druk "print de lirics dan zijn de letters te klein voor mij en in WORD kan ik de tekst selecteren en de tekst vergroten. maar als ik de tekst direct print in "print de tlirics"dan krijg ik geen kruis op de afdruk dus is mijn conclusie dat het in WORD gebeurd. Hoe kan ik printen in WORD zonder dat hokje met dat rode kruis erin????
het is hopelijk duidelijk wat mijn probleem is . Groeten en vast bedankt

Ik doe het als volgt want ik heb even gekeken voor je.

Ik klik niet op Print Lyrics maar selecteer gewoon de tekst als ik de juiste lyrics gevonden heb en via CTRL + C en CTRL + V plak ik die gewoon in Word en ik ondervind totaal geen problemen.

Ik zeg altijd maar zo:

"Gaat het niet linksom dan maar rechtsom" :p

Kortom, er valt altijd wel wat op te vinden !!

Ik zie alleen wel dat je deze vraag twee keer gesteld hebt en dat is niet de bedoeling.
Voortaan graag gewoon één keer stellen.

Laatst bewerkt:
Raymond

de eerste keer had ik aangegeven dat de vraag opgelost was maar later bleek dat toch niet zo te zijn dus toen heb ik weer de vraag gesteld maar oke bedankt nog en groeten

Kan gebeuren maar voortaan gewoon in dezelfde vraag doorgaan en eventueel de status weer aanpassen !
Jij kan in ieder geval je liedjes mee zingen :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan