rood kruis

Status
Niet open voor verdere reacties.

elhombre

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2006
hoi,
In XP kon je in een map op een rood kruis (boven op de balk) drukken om software, mappen e.d. te verwijderen. In Vista kan ik dit rode kruis niet terugvinden. Nu kan ik alleen verwijderen door eerst rechts te klikken, en daarna te kiezen voor verwijderen. Dit moet toch makkelijker kunnen, zoals in XP het rode kruis boven op een balk te plaatsen?

Wie weet hoe dit gaat?

Alvast bedankt voor het meedenken :thumb:

Via de knop Organiseren (links bovenin de verkenner) kun je bestanden verwijderen. Je kunt, net als in XP dus, ook het bestand (of bestanden) selecteren en op de DEL-toets drukken.

Via de knop Organiseren (links bovenin de verkenner) kun je bestanden verwijderen. Je kunt, net als in XP dus, ook het bestand (of bestanden) selecteren en op de DEL-toets drukken.

dan zal ik het zo maar moeten doen.
het zal wel een kwestie van wennen zijn haha

bedankt voor je snelle reactie:thumb:

Als je rechts naast de standaardknoppen met je rechtermuis op die balk klikt, krijg je dan geen optie "aanpassen"?
Hier zou je dat kruis weer kunnen toevoegen.

Als je rechts naast de standaardknoppen met je rechtermuis op die balk klikt, krijg je dan geen optie "aanpassen"?
Hier zou je dat kruis weer kunnen toevoegen.

nee hoor, ik zie alleen de knoppen organiseren, beeld en branden. Kan niet rechts klikken op die balk. Verder is er geen balk ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan