rood kruisje bij geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

robinnijp

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2011
hallo
ik heb zins maandag een nieuwe pc en daar windows 7 pro opgezet.
maar nu nu doet me geluid het niet op het beuroblad staat een rood kruisje er voor.
en zegt dat er niks is aan gesloten maar heb al 4 verschildende speakers en koptelefoon geprobeer die het wel doen op laptop en niet op deze pc wat moet en kan ik doen ??

MVG robinnijp

Vertel eens wat voor merk en type pc je hebt,kijk ook eens in start>rechtermuis computer>eigenschappen en dan linksboven apparaatbeheer of hier een uitroepteken ofzo staat/staan.
Heeft het wel gewoon gewerkt,kijk eens of je het hebt uitgezet met bijv. je toetsenbord.

Laatst bewerkt:
ik weet niet wat voor pc het is want heb hem gekregen en staat niet op wat het is lijkt op een acer

ja dan heeft die een driver of moet ik een andere instaleren dat heb ik al gedaan en toen stond er een geel uitroep teken en zei die code 10

wat moet ik doen met dit progamma want snap er niks van en ik denk dat ik een Nvidia heb.

Dat programma moet je installeren en openen dan doet die een scan naar alle hardware in je pc die info moet je hier droppen zodat we je geluidskaart kunnen weten en de driver zoeken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan