rood kruisje ipv afbeelding in win 10 mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

bmwpiet

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2011
afbeelding wordt niet weergegeven in mail van win 10. Niet in instellingen te vinden, hoe dat te veranderen.

Piet het kan zijn dat deze geblokkeerd wordt door een virus scanner. Sommige plaatjes bevatten namelijk een virus. Is dat bij alle afbeeldingen en berichten zo?

Is het reclame rommel o.i.d.

Piet het kan zijn dat deze geblokkeerd wordt door een virus scanner. Sommige plaatjes bevatten namelijk een virus. Is dat bij alle afbeeldingen en berichten zo?

Is het reclame rommel o.i.d.
Nee wekelijkse nieuwsbrief van een buurthuis, waar ik langer kom.
in windows 7 op een oude compaq gaat alles goed.

Geen optie als > op het bericht > rechtermuisknop > toevoegen als veilige afzender?

Naar de accounts gaan en de betreffende account selecteren. Op de E-mail instellingen pagina > Automatisch externe afbeeldingen downloaden en die op Aan zetten.

Laatst bewerkt:
Geen optie als > op het bericht > rechtermuisknop > toevoegen als veilige afzender?

Naar de accounts gaan en de betreffende account selecteren. Op de E-mail instellingen pagina > Automatisch externe afbeeldingen downloaden en die op Aan zetten.

Ik krijg gmail binnen via win10 mail. Ik begrijp uw vethaal niet.

Windows 10 mail is toch een app? Daar heb je accounts staan. En dan kies je de betreffende account.

of deze:

That option is under Accounts>Change mailbox sync settings>Always download full messages and Internet images

Laatst bewerkt:
Holi Piet. Toch hier eens even alles rustig doorlezen. We komen er wel uit met zijn allen. :thumb:

https://support.office.com/nl-nl/ar...opheffen-15e08854-6808-49b1-9a0a-50b81f2d617a

en/of dit.

Bekijk bijlage 329421

Ik heb een hele andere infobalk. Daar staat: beantwoorden, allen beantwoorden, en drie puntjes met nog meer daaronder:
vlag instellen, verwijderen, doorsturen enzovoort.
Maar geen : toevoegen als vertrouwde afzender.
In een aantal mails gaat het goed, het weergeven, maar nu weer een rood kruisje in Telfort.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan