Roodkruis ipv plaatje

Status
Niet open voor verdere reacties.

jvsoest

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2000
Hallo,

In een PP-presentatie staat een aantal plaatjes. Na opslaan verschijnt er ipv het plaatje een rood kruis.
Iemand een idee hoe dit komt? Soort plaatje, geheugen, printerdriver?

Bedankt vast. Oja zie bijlage ook.

Bijlagen

• ppxp.jpg
    ppxp.jpg
    93 KB · Weergaven: 55
Kan het zijn dat je bij Microsoft werkt en een testje doet met de lezers van je vraag ? Ik kan mij niet voorstellen dat een Microsoft appkicatie iets dergelijks (groots) genereert. Het grootste dat ik ken van Microsoft zijn de bekende blauwe schermen.

Laatst bewerkt:
Hallo,

Nee ik kan je niet blij maken. Dit probleem doet zich voor bij één van onze 2500 gebruikers. Ik heb het probleem al eens eerder gehad bij Word.

OK, dan moeten we er maar serieus op ingaan. (Het onderwerp van de plaatjes is overigens serieus genoeg)

Het LIJKT erop alsof het onderliggende plaatje in de afbeelding er wel is, maar dat het naar de achtergrond wordt verdrongen.
Kan het zijn dat er met meerdere plaatjes ig gewerkt en dat voorgrond / achtergrond gebruik even wat mis gaat ?

Hallo,

Ik ben bezig met de gebruiker om het bestand te krijgen. Misschien iets te maken met een viewer of zo.Het is ook niet bij alle plaatjes en zoals je ziet staan aan de linker kant wel de plaatsjes. Alvast bedankt voor het meedenken!

Versie = PP XP met WINNT

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan