• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

rooster automatisch door kopieeeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

spotter71

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2017
ik ben bezig met een rooster maken en nu wil ik dat de namen lijst gelijk blijft in de volgende maand .
dus als ik in de tabblad jan een nieuwe naam er bij zet, dat dan het rooster voor de rest van het jaar(in de andere 11 tabbladen) ook die nieuwe naam bij wordt gezet.
zodat ik niet iedere keer 12 tabbladen moet bewerken zodra er een naam bij of af gaat.

Bekijk bijlage rooster.xlsx

Ja dat kan maar ze willen liever een maand overzicht dan een jaar overzicht.
Of is het mogelijk om knoppen te maken die naar de diverse maanden verwijzen, zodat je snel naar een maand kan gaan.

dat zou wel werken maar dan heb je dus 12 schuifbalken op je scherm maar dan weet je niet precies welke schuifbalk de juiste maand is staat geen naam bij.
en dan nog iets als je het document afdrukt krijg je het hele jaar afgedrukt en niet per maand zo als nu (afdrukken per tabblad)
dus deze manier werkt niet echt.

of is het misschien mogelijk dat er 1 tabblad een jaar overzicht heb en dat dan gesplitst wordt over 12 tabbladen voor elke maand 1.
waar bij in de jaaroverzicht de namenlijst lijdend is.
en is het dan ook mogelijk dat als je in de maand tabblad iets veranderd dit ook in het jaarovezicht wordt overgenomen.

Bijlagen

weet je niet precies welke schuifbalk de juiste maand is staat geen naam bij
als je het document afdrukt krijg je het hele jaar afgedrukt en niet per maand

Deze 2 problemen opgelost in de bijlage

Bijlagen

Nou ik probeer wel iets.
Kijken of het dan nog makkelijk is om mee te werken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan