Goedenavond,
Voor mijn vrijwillerswerkzaamheden ben ik bezig met het maken van een rooster.
Nu moet ik het rooster steeds handmatig invoeren en rekening houden met dagen waarop de vrijwilliger niet kan/vakanties.
Ik vroeg mij af of dit ook eenvoudiger kan door bijvoorbeeld een formule of een macro, waarin dan rekening wordt gehouden met het niet kunnen van de vrijwilliger/vakanties.
Hopelijk kunnen jullie mij hiermee helpen of tips geven hoe het makkelijker kan.
Tot slot nog een paar voorwaarden:
Ingmar, max 4x per week behalve de woensdag
Joost, het liefst 2x in de week
de overige vrijwilligers graag en indien mogelijk verdelen over de hele maand
de vrijwilligers het liefst 1 hele dag bij 1 onderdeel inplannen tenzij dit niet anders kan.
Als er op een bepaalde dag meerdere onderdelen zijn dan moet dit verdeeld worden over meerder vrijwilligers
Gr. NESJA
hierbij het bestand Bekijk bijlage Rooster okt.xlsx
Voor mijn vrijwillerswerkzaamheden ben ik bezig met het maken van een rooster.
Nu moet ik het rooster steeds handmatig invoeren en rekening houden met dagen waarop de vrijwilliger niet kan/vakanties.
Ik vroeg mij af of dit ook eenvoudiger kan door bijvoorbeeld een formule of een macro, waarin dan rekening wordt gehouden met het niet kunnen van de vrijwilliger/vakanties.
Hopelijk kunnen jullie mij hiermee helpen of tips geven hoe het makkelijker kan.
Tot slot nog een paar voorwaarden:
Ingmar, max 4x per week behalve de woensdag
Joost, het liefst 2x in de week
de overige vrijwilligers graag en indien mogelijk verdelen over de hele maand
de vrijwilligers het liefst 1 hele dag bij 1 onderdeel inplannen tenzij dit niet anders kan.
Als er op een bepaalde dag meerdere onderdelen zijn dan moet dit verdeeld worden over meerder vrijwilligers
Gr. NESJA
hierbij het bestand Bekijk bijlage Rooster okt.xlsx