• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Rooster maken voor club

Status
Niet open voor verdere reacties.

bgvv01

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2008
Voor mijn clubje probeer ik een werkblad te maken waarin ik kan registreren wanneer welke speler een hele wedstrijd /halve wedstrijd/geschorts o.i.d. is geweest .Nu wilde ik graag dat wanneer ik de maand verander tevens de dagen en de daarbij corresponderende nummers automatisch ook veranderen in de juiste dagen en nummering,ook wanneer ik het jaartal verander zou dit moeten gebeuren.Ik weet helemaal niet of dit wel mogelijk is daarom deze vraag in de hoop dat een expert de juiste formules weet.Ik heb een klein opzetje bijgesloten maar het zou gaan over in ong 250 leden,met waarschijnlijk in de komende jaren een flinke groei.

Bijlagen

Een paar dingetjes ingepast in uw bestand, om te kleuren druk de buttons.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Beste Cobbe
Helemaal perfect,alles werkt zoals ik eigenlijk zou willen,maar eigenlijk zou ik ook graag willen dat een compleet ingevulde maand wanneer deze is opgeslagen en ik een andere maand/jaar selecteer automatisch een leeg blad verschijnt.Ik hoop dat ik u hiermee niet teveel lastig val maar het zou dan helemaaaaaaaaaaal perfect zijn.
Mvgr Toon

Daar kun je toch de 'wis knop' voor gebruiken.
Selecteer daarvoor eerst het hele bereik.

Beste Cobbe
Ik gebruik de door jou gegevens oplossing en alles werkt prima maar nu wil ik dit rooster invoegen in een reeds bestaande werkmap maar krijg dit niet voor elkaar,weet je ook hiervoor een oplossing
Met groeten
Toon

Ik gebruik de door jou gegevens oplossing en alles werkt prima maar nu wil ik dit rooster invoegen in een reeds bestaande werkmap maar krijg dit niet voor elkaar,weet je ook hiervoor een oplossing
Met groeten
Toon

Dat wordt moeilijk wat is eigenlijk het probleem?

Wat werkt er niet? Heb je de code ook overgeplaatst?

Je moet ook werkblad Data aanmaken met de daar aanwezige gegevens.

Beste Cobbe,

Bedankt,maar als volslagen leek valt het niet mee,maar het is nu prima voor elkaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan