• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Rooster maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Storm22

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2015
Hallo

ben bezig met een rooster, in Cel C3 heb ik cel opmaak datum.
F6 gekoppeld aan C3 en format dd.
F6 t/m ag6, 28 dagen
Daaronder cellen om de diensten in te vullen,

Nu zoek ik naar een manier om bij het veranderen van de datum in cel C3 verander,

Voorbeeld: als ik C3 01-02-2016 opgeef dan word dat in Cel F6 t/m AG6 weergeven, maar dan moeten ook de cellen F8 t/m AG19 mee lopen om daar de invelde diensten te laten zien.

Hoop dat iemand mij kan helpen.

Groet cees

hallo Cees, welkom hier op de kortste dag van het jaar.
kun je een voorbeeld excel_bestandje plaatsen? (naar beneden scrollen "beheer bijlagen")

Rooster

Hallo sylveste

leuk zo een snel bericht.

Heb een excel bestand toegevoegd.

Heb een een excel bestand met tabs gestuurd

Bijlagen

rooster

Hallo,

een tijdje geleden een hulp vraagje gesteld, ben nog steeds op zoek naar een formule op mijn vraag??

Hoop dat er iemand is die me kan helpen

Groet Cees

Zet deze eens in F7 en sleep naar rechts en onder.

=INDIRECT("'[plannersboek2016a1.xlsx]"&$C$4&"'!"&ADRES(KOLOM()-1;RIJ()))

Maar kijk wel eens in bestand Book2 ik heb daar een tabelletje gemaakt in AZ:AB om het blad te bepalen.

Bijlagen

je schrijft in post #1
Voorbeeld: als ik C3 01-02-2016 opgeef dan word dat in Cel F6 t/m AG6 weergeven, maar dan moeten ook de cellen F8 t/m AG19 mee lopen om daar de invelde diensten te laten zien.
en waar moet dat vandaan komen? misschien is het eenvoudiger om naar het betreffende blad te gaan.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan