robdgr
Verenigingslid
- Lid geworden
- 8 sep 2001
- Office versie
- Microsoft 365
Voor een roosteraar van kerkelijke activiteiten (NH) heb ik een Excelbestand gemaakt, waarin op het blad rooster de zondagen en vaste feestdagen steeds in de datumvolgorde staan. Op een andere blad, programma, staan de beschrijvingen van de vaste feestdagen en de variabele activiteiten. Deze komen via vert.zoeken terug in het rooster.
Het bestand is te groot voor plaatsing hier, maar is te vinden op mijn site in de eerste kolom "kerkelijk jaar".
Het was even zoeken en ik ben benieuwd wat ik over het hoofd heb gezien. Ik betwijfel niet dat het ook anders kan, maar hij draait nu goed. De reden van plaatsing hier is dat anderen er wellicht iets aan hebben, het is niet beveiligd.
Het bestand is te groot voor plaatsing hier, maar is te vinden op mijn site in de eerste kolom "kerkelijk jaar".
Het was even zoeken en ik ben benieuwd wat ik over het hoofd heb gezien. Ik betwijfel niet dat het ook anders kan, maar hij draait nu goed. De reden van plaatsing hier is dat anderen er wellicht iets aan hebben, het is niet beveiligd.