• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

rooster

• Onderwerp starter Onderwerp starter pasan
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

pasan

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 nov 2010
hallo allemaal
ik ben bezig om een rooster te maken een paar dingen is me wel gelukt.
maar nu wilde ik graag het volgende voor elkaar krijgen
als ik iets en maakt niet uit wat, intyp in het bereik tussen B2 en F1128 op blad snipperrooster.
als voorbeeld heb ik bij de datum van 15-12-2010 en onder de naam jan heb ik "3 uur" ingetypt
als ik op blad week rooster nu in cel c3 deze datum invoer en in kolom C ergens de naam jan in typ dan wilde ik graag in cel C32 de naam jan vermeld zien staan in blad weekrooster dus.....
zie voorbeeld bestand
hoop dat ik duidelijk genoeg ben met mijn verhaal
groet
Pasan

Bijlagen

Pasan

in kolom C ergens de naam jan in typ dan wilde ik graag in cel C32 de naam jan vermeld zien

Waarom type je de naam dan niet in cel C32? Het heeft denk ik niet zoveel zin om "ergens" in kolom C een naam in te voeren en dan deze naam ook terug te laten komen in C32.
Maar misschien begrijp ik het verkeerd en kan je eens toelichten waarom dit zo zou moeten ?

ik zal even toelichten waarom ik de naam in c32 automatisch wil ophalen uit het snipperrooster blad

simpel weg omdat als het weekrooster gemaakt wordt er af en toe vergissingen gemaakt worden, iemand had al tijden terug gesnipperd op die datum dat is ook ingevuld maar wordt dan vergeten in die bewuste week dat de weekrooster gemaakt wordt.
de discussie of iemand beter op moet letten die hebben we wel vaker gevoerd uiteraard en ik dacht bij mezelf is het niet mogelijk dit voor te zijn. gewoon om dat het iets prettiger werkt.

dus in het snipperrooster wordt op een bepaalde datum door iemand een snipperdag of uur ingevuld die mogelijk een paar weken of maanden later nodig is.
in het blad weekrooster als deze datum dan in c1 geselecteerd wordt komt als geheugen steun die naam in cel c32
c3 tot c31 komen de namen te staan ingedeeld op verschillende werkplekken die in kolom a van a3 tot a31staan als ik dus een naam bijv in c4 invul maar die peroos had dus gesnipperd die betreffende datum dan komt zn naam ook in c32 te staan etc

en als meerdere mensen op die dag gesnipperd hebben, dan zouden die onder cel c32 in beeld moeten komen c33 c34 enz

hoop dat ik het duidelijk uitgelegd heb

groet pasan

Laatst bewerkt:
ik heb het inmiddels naar mn eigen tevredenheid opgelost.
het is niet presies geworden zoals ik omschreven heb in mn vraag, maar ik ben er tevreden mee.
dus hierbij zet ik mijn vraag op opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan