• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Roosters overzetten naar totaalblad

Status
Niet open voor verdere reacties.

halloikke

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2015
Beste lezer,

Wij maken gebruik van roosters om mensen in te plannen voor hun werkzaamheden. Nu heb ik hiervoor een excelbestand gemaakt. Ik mis echter nog een macro die de roosters op het tabblad "invoer" wegschrijft op de tabbladen "rooster" en "werkelijk"

Wat ik dus graag zou willen, is dat de uren die ingevuld zijn op het tabblad invoer, gekopieerd worden en bij de juiste persoon en juiste dag terecht komen op de tabbladen rooster en werkelijk (linkerkant van het tabblad invoer bij rooster, rechterkant bij werkelijk)

Ik hoop dat dit zo een beetje duidelijk is.

De eerste macro die ik er zelf al in heb gekregen (verdient waarschijnlijk niet de schoonheidsprijs maar hij werkt) zit er in om ervoor te zorgen dat we de data ook goed kunnen ophalen. Mocht dit ook nog in een macro te vangen zijn zou dit helemaal super zijn.

Ik hoop dat jullie mijn vraag snappen.

Bekijk bijlage Map3 - kopie.xlsm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan