Root huren welke raden jullie voor mij aan?

Status
Niet open voor verdere reacties.

killer4all2

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2009
Goeden dag,

Binnenkort wil ik een battlefield 3 server gaan hosten en omdat de servers zoveel slots hebben ben ik vanplan om een root te huren, zodat ik misschien nog een extra server erbij zou kunnen hosten hem ook meteen als webhost kan gebruiken.

Maar nu mijn vraag. Ik heb niet heel erg veel verstand van de inhoud van root servers en hoeveel een server aan moet kunnen voor een gameserver. De root word uiterlijk gebruikt voor mijn eigen clan.

Website word niet veel mensen te gelijk verwacht. Gameserver zullen waarscheinlijk goed lopen. Gameservers in battlefield3 32 / 64 mensen.

Ik ben van plan een server bij hetzner.de te hosten. Mijn keuzes zijn de volgende: (Vanwege buget)

Root Server X2 Hier de link (Plus specificaties, prijs etc)
Root Server X3 Hier de link (Plus specificaties, prijs etc)
Root Server X4 Hier de link (Plus specificaties, prijs etc)
Root Server EQ 4 Hier de link (Plus specificaties, prijs etc)

Alvast bedankt!

Vriendelijke groet,
Rowan

Laatst bewerkt:
Kan dat wel, zelf een Battefield server hosten?
Volgens mij zijn er nog weinig specs te vinden waar de server aan moet voldoen. Als het al kan zou ik hem niet in Duitsland hosten maar op een snel netwerk in Nederland.

Ik ken toevallig een gaming community die ook zo'n root heeft (die van 69,99) daar worden ook zo'n 6 servers op gehost dus het netwerk is snel genoeg. Maar wat zou jij aanraden? Zoals je ziet is deze ook wel goedkoop ik denk niet dat deze in nederland zijn te vinden voor dezelfde prijs.

Bedankt voor je antwoord!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan